    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kia Sportage III - najlepszy samochód do 70 000 zł?
    Date: Thu, 3 May 2012 13:08:24 +0200

    Dnia Thu, 3 May 2012 08:43:13 +0000 (UTC), Mirek napisał(a):
    > Szukam nowego auta na 5 lat w leasing z ratą nie większą niż 1500 brutto /
    > miesiąc. Nigdy nie chciałem SUV-a bo wydawały mi się drogie... ale znajomy
    > podsunął mi linka do czegoś takiego:

    > http://kia-sportage.motolog.pl/kia-sportage-iii/

    A patrzyles na ceeda dla porownania ?

    > czego chcieć więcej???

    kolega ma starego sportage, ale w sumie to uwagi do wszytkich suv
    - auto jest jednak wieksze i ciezsze i nie patrz na katalog, bo po prostu
    pali wiecej i tak musi byc. Nie wiem jak KIA, ale Daewoo to mial niezlych
    bajkopisarzy w dziale danych technicnych :-)
    - naped na 4 kola przydaje sie raz na rok, a pali paliwo caly czas,
    - szybko tym nie pojedziesz, bo to jednak jest wysoka pseudoterenowka a nie
    auto do szybkiej jazdy,
    - normalny naped na tyl zmusza do ostroznej jazdy zima, a przy leasingu to
    uwazac trzeba podwojnie.
    - wbrew gabarytom bagaznik ma maly, choc wysoki.
    - do dachu wysoko, jakbys myslal o dachowym.

    Oczywiscie ma tez zalety, np krawezniki przy parkowaniu ci nie straszne ...
    choc nie wszystkie :-(

    J.