  • Data: 2011-01-01 18:59:07
    Temat: Re: Kia Sportage 2 - 112 czy 140KM?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-01 18:39, Adam 'Adak' Kępiński pisze:

    > Wolalbym nie stanąć na środku drogi bo mi sie DPF zapchał :-/

    Bez przesady - szansa że staniesz na środku drogi akurat z powodu DPF
    wcale nie jest jakaś ogromnie wielka.
    ADAC nie pokazuje żeby DPF był jakimś dominującym problemem jeżeli
    chodzi o samochody.

    Nadal masz większe szanse że padnie Ci akumulator, opony, jakiś pasek
    czy cokolwiek innego - z takich najprostszych przyczyn nawet głupia
    stłuczka.

    Jak wozisz narządy do przeszczepów i bezawaryjność jest absolutnym
    priorytetem, to w obecnych czasach tylko wolnossąca benzyna.

    Skoro masz takie obawy, to bardziej bym się skupił na poszukaniu
    jakiegoś assistance niż takim doborem samochodu.

    Bo tak to można oszaleć - czytając opinie w internecie pewnie nie
    znajdziesz ani jednej że wsiadł rano do samochodu z DPF i dojechał, a