-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Key free w fordach...
Date: Wed, 12 Oct 2011 13:43:57 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 24
Message-ID: <j73uht$cdf$1@news.onet.pl>
References: <4e94b53d$0$5806$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: azj108.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1318419837 12719 83.27.147.108 (12 Oct 2011 11:43:57 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Oct 2011 11:43:57 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <4e94b53d$0$5806$65785112@news.neostrada.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3508.1109
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3508.1109
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2405976
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Pa_blo" napisał w wiadomości grup
>... i pomyslec, ze 10 lat temu, tego typu "bajery" byly wylacznie w
>autach najwyzeszej klasy (np S, SL i CL klasa). Wiadomo, ze
>elektronika tanieje i takie ulatwiacze zycia beda sie pojawiac w
>tanszych wunalazkach... Pytanie tylko co jeszcze zastosuja w
>owczesnych wypasach aby kupujacy poczul sie wyjatkowo?!
>Zakladamy, ze silniki kosztujace setki kzl w C klasie sa raczej
>produktem niszowym... i raczej niepozadanym dla normalnych
>uzyszkodnikow...
Kosztujace jak kosztujace - byc moze one wcale duzo nie kosztuja, bo o
ilez moze byc drozszy silnik
2.4T 16V od 1.4T 16V. O pojedyncze zlotowki w cenie materialow i
czasie obrobki maszynowej ?
Pewnie zadecyduje marketing. Elektronika jest tania, ale trzeba jakos
przyciagnac klienta do klasy E, D, a nawet i C, bo moze sie miesci
wygodnie w B :-)
A keyfree ... wielki magnes marketingowy, albo wielka wada, jak sie
okaze ze silnika wylaczyc nie mozna, auta zamknac nie mozna itp.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.10.11 14:46 PaweL
- 12.10.11 15:05 Lukasz
- 12.10.11 15:06 Chris
- 12.10.11 16:39 The_EaGle
- 12.10.11 16:40 The_EaGle
- 12.10.11 17:00 kamil
- 12.10.11 18:53 Sebastian Biały
- 12.10.11 19:47 Krzysiek Z.
- 12.10.11 21:51 Sebastian Biały
- 12.10.11 21:59 kamil d
- 12.10.11 22:01 bratPit
- 12.10.11 22:20 Papkin
- 12.10.11 22:24 Waldek Godel
- 12.10.11 22:44 Sebastian Biały
- 12.10.11 22:48 Sebastian Biały
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=