  • 1. Data: 2002-07-29 21:50:45
    Temat: Re: Kawiarnie internetowe w Polsce
    Od: "Dariusz Jackowski" <p...@a...sgh.waw.pl>

    "Dariusz Majgier" <c...@r...pl> wrote in message
    news:Xns92576A2E7AC77cobrettireporterpl@193.219.28.2

    > Z ok. 100 kafejkami mam kontakt i potwierdzilem dane, ale wciaz jest
    > wiele miejsc, do ktorych nie udalo mi sie dotrzec. Bede wdzieczny za
    > poinformowanie ich, ze taki katalog jest tworzony. Mam tez prosbe do
    > bywalcow kawiarenek aby podsylali mi namiary do miejsc, ktore
    > odwiedzaja.

    Istnieje spis Szczecinskich kafejek:
    http://www.infoludek.pl/kawiarenki/index.html

    W sumie: 50. Jednak wez pod uwage, ze ponad polowa nie dozyla dnia
    dzisiejszego ;)

    > To jedyne tak aktualne zestawienie kawiarni internetowych w Polsce.

    Oj, chyba nie: http://kafejki.pl/

    --asc

  • 2. Data: 2002-07-30 11:32:08
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >W sumie: 50. Jednak wez pod uwage, ze ponad polowa nie dozyla dnia
    >dzisiejszego ;)

    Swoja droga jak sie policzy koszta dzialania takiej kafeiki, i zestawi
    to z cena 3-4zl/godz. to wychodzi, ze one nie maja prawa istniec :)

    januszek

  • 3. Data: 2002-07-30 20:14:32
    Od: "PeCet" <p...@p...lebork.pl>

    Uzytkownik "januszek" <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> napisal w
    wiadomosci news:093ckukmfrqv7r26c125epaulp9gvttka9@4ax.com...

    > Swoja droga jak sie policzy koszta dzialania takiej kafeiki, i zestawi
    > to z cena 3-4zl/godz. to wychodzi, ze one nie maja prawa istniec :)
    >
    > januszek

    U mnie godzina kosztuje 2zl i jakos niezle mi idzie. Poza tym na 40tys.
    mieszkancow mam dosc ostra konkurencje w postaci 9 innych kawiarenek. Ale to
    moze taki leborski klimat :)
    Artur Romanowski
    www.pecet.lebork.pl

  • 4. Data: 2002-07-30 20:26:00
    Od: rasz <r...@k...pulse.pdi.net>

    januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> wrote in

    > Swoja droga jak sie policzy koszta dzialania takiej kafeiki, i zestawi
    > to z cena 3-4zl/godz. to wychodzi, ze one nie maja prawa istniec :)

    do tego samego doszedlem jakis rok temu :), widzialem kilka kafe z
    polsrakiem 1mbit i 6-9 kompami i nie wiem jak oni to robia ze im starcza
    jeszcze na lokal i pensje

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://top.gry-online.pl/

  • 5. Data: 2002-07-31 12:26:22
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >do tego samego doszedlem jakis rok temu :), widzialem kilka kafe z
    >polsrakiem 1mbit i 6-9 kompami i nie wiem jak oni to robia ze im starcza
    >jeszcze na lokal i pensje

    Znam prosperujace kafeiki ale tam Internet jest w zasadzie dodatkiem
    do hostingu, piwa i Counter Strike'a :)

    januszek

  • 6. Data: 2002-07-31 12:27:00
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >U mnie godzina kosztuje 2zl i jakos niezle mi idzie.

    A jakie masz koszta? (zakup sprzetu, bierzace upgrady, serwis,
    oprogramowanie, prad, lokal, lacze).

    Pozdrawiam,

    januszek

  • 7. Data: 2002-08-01 20:18:46
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 30 Jul 2002 20:14:32 +0000 (UTC), w <3...@n...vogel.pl>,
    "PeCet" <p...@p...lebork.pl> napisał(-a):

> [...]
    > mieszkancow mam dosc ostra konkurencje w postaci 9 innych kawiarenek. Ale to

    Ale pewnie nie masz 2mbit łącza :D.