  • 11. Data: 2012-11-18 23:17:36
    Temat: Re: Kawasaki ZXR750J 91r
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-11-18 22:15, Arbiter pisze:

    > mo?e w ga?niku wysch?o a kranik podci?nieniowy nie zostaje otwarty i nie
    > dochodzi paliwo.

    Zajebista teoria, zwlaszcza w motocyklu z elektryczna pompa paliwa.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 12. Data: 2012-11-19 15:13:08
    Od: Adrian93 <gonecik192@_NOSPAM_wp.pl>

    Nie chce zapalic wgle.Paliwo wciąga widać po filterku paliwa,lecz wydaje
    mi się ze iskra jest za mała...Po naciśnieciu startera iskra odpala się z
    opóźnieniem i na moje oko jest niebieska ale troche słaba...

  • 13. Data: 2012-11-19 17:23:19
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Nie chce zapalic wgle.Paliwo wciąga widać po filterku paliwa,lecz wydaje
    > mi się ze iskra jest za mała...Po naciśnieciu startera iskra odpala się z
    > opóźnieniem i na moje oko jest niebieska ale troche słaba...

    ale wiesz że tam są 4 cylindry

  • 14. Data: 2012-11-19 18:57:24
    Od: Ivam <f...@W...fm>

    W dniu 2012-11-18 15:25, maverik pisze:
    > legenda głosi że komuś się to udało, mnie nigdy, nawet na jednych
    > świecach przez dziesiąt tys. km

    Mi się udało. Wymieniłem NGK'i (te kurwy na cienki gwint), odpaliłem i
    zaraz musiałem otworzyć bagażnik. Gaszę maszynę, wyciągam kluczyk, biorę
    z bagażnika co potrzebuję i już nie odpalam.

    Żeby było zabawniej naprawiłem te świece. Próbowałem wygrzewać nad
    maszynką gazową, myłem je w benzynie ekstrakcyjnej i nic. Dałem za
    wygraną i pogodziłem się z tym, że wywaliłem 200zeta. Ale jeden stary
    majcher doradził i dałem je do szkiełkowania na zakładzie i zadziałało.
    Nie mam zielonego pojęcia co się tym świecom stało i dlaczego
    szkiełkowanie pomogło, ale dalej na tych świecach jeżdżę i przez naście
    kkm nic się ze świecami nie działo.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 15. Data: 2012-11-19 20:06:02
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-11-18 15:25, maverik pisze:

    > Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > legenda głosi że komuś się to udało, mnie nigdy, nawet na jednych
    > świecach przez dziesiąt tys. km

    w Beemkach na wtrysku no problem,obecne mają na pewno ponad 20tys,ale
    Dukat zabijał mi regularnie każdą świecę na przednim cylindrze max po 3tys.
    Aha, w puszce wymieniłem ostatnio po jakiś 100tys km,fajne były
    ogryzki,ale działały ok.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 16. Data: 2012-11-19 20:16:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-19, Monster <a...@o...pl> wrote:

> [...]
    > Dukat zabijał mi regularnie każdą świecę na przednim cylindrze max po 3tys.
    > Aha, w puszce wymieniłem ostatnio po jakiś 100tys km,fajne były

    I co woziles w tym Dukacie pod siedzeniem worek swiec i szczotke
    druciana jak w wuesce? ;-)

    BTW. Ja zaraz po kupnie wrzucilem Denso irydowe i maja juz ponad 90 kkm ;-)
    No ale chyba juz zainwestuje na ten sezon i kupie nowe...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-11-19 20:56:52
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > szczotke
    > druciana jak w wuesce? ;-)

    chyba nie jest to zalecane bo druciki rysują izolator i robi się
    powierzchnia która przewodzi i są przebicia;). Tak gdzieś słyszałem, ale sam
    czyściałem drucianką

    > BTW. Ja zaraz po kupnie wrzucilem Denso irydowe i maja juz ponad 90 kkm
    > ;-)
    > No ale chyba juz zainwestuje na ten sezon i kupie nowe...

    uważaj, bo za mocno zjarana świeca powoduje za duży opór i może zjarać
    cewkę. Przechodziłem przez coś takiego w puszce. świeczka wyglądała tak
    http://moto.arbiter.pl/zdjecie/18039.Swieca.zaplonow

    a ogólnie polecam taki zabieg świecą które nie chcą palić
    http://moto.arbiter.pl/zdjecie/13403.Swiece.NGK

    Moim zdaniem świeca nie może się zepsuć w silniku, co najwyżej może
    nawilgotnieć, być zalana olejem/zarzucona. Świeca to proste urządzenie i nie
    ma co się w niej psuć (nie licząc wykruszeń izolatora). Zjaranie w ogniu 15
    min i będzie śmigać jak new.

  • 18. Data: 2012-11-19 21:26:55
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-11-19 20:16, AZ pisze:

    > I co woziles w tym Dukacie pod siedzeniem worek swiec i szczotke
    > druciana jak w wuesce? ;-)
    Czasem pomagało wyżarzenie,zapas trzeba było zawsze wozić,akurat był
    taki mały schowek na świeczkę i klucz do świec:-)
    > BTW. Ja zaraz po kupnie wrzucilem Denso irydowe i maja juz ponad 90 kkm ;-)
    > No ale chyba juz zainwestuje na ten sezon i kupie nowe...
    Przerabiałem różne efekt taki sam,wystarczyło czasem troszkę za mocno
    odkręcić na niedogrzanym piecu i dziękujemy,na szczęście łatwy dostęp.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 19. Data: 2012-11-19 21:40:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-19, Arbiter <n...@h...com> wrote:

    > uwa?aj, bo za mocno zjarana ?wieca powoduje za du?y opór i mo?e zjaraae
    > cewke. Przechodzi?em przez co? takiego w puszce. ?wieczka wygl?da?a tak
    > http://moto.arbiter.pl/zdjecie/18039.Swieca.zaplonow

    Ogladam je czasami, wygladaja w porzadku, przerwe tez maja w porzadku.

    > Moim zdaniem ?wieca nie mo?e sie zepsuae w silniku, co najwy?ej mo?e
    > nawilgotnieae, byae zalana olejem/zarzucona. ?wieca to proste urz?dzenie i nie
    > ma co sie w niej psuae (nie licz?c wykruszen izolatora). Zjaranie w ogniu 15
    > min i bedzie ?migaae jak new.

    Bo caly problem bierze sie chyba z jednego powodu, na zimnej swiecy
    miedzy elektroda a izolatorem jest szczelina ze wzgledu na rozszerzalnosc
    cieplna, dodatkowo zimny silnik = ssanie, wiecej paliwka ktore jest
    wciskane w ta szczeline i pozamiatane. Wygrzanie powoduje
    wyparowanie/wypchniecie stamtad paliwa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2012-11-19 22:04:20
    Od: Adrian93 <gonecik192@_NOSPAM_wp.pl>

    > ale wiesz że tam są 4 cylindry

    Tak wiem,na wszystkich iskara jest.Wiec niewiem w czym twki problem;/ Czy
    to mozliwe,ze przez dziórawy filtr powietrza pod bakiem??;>