  • 21. Data: 2012-11-20 10:37:06
    Temat: Re: Kawasaki ZXR750J 91r
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-11-19 22:04, Adrian93 pisze:

    > Tak wiem,na wszystkich iskara jest.Wiec niewiem w czym twki problem;/
    > Czy to mozliwe,ze przez dziórawy filtr powietrza pod bakiem??;>

    Ja pierdziu,wymień najpierw ten dziurawy filtr dopiero później zawracaj
    głowę.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 22. Data: 2012-11-20 13:34:41
    Od: Adrian93 <gonecik192@_NOSPAM_wp.pl>

    Ty,ja ciebie o zdanie nie pytalem.Napewno są tu bardziej wyrozumiali
    ludzie niż ty!!I to ty mi głowy nie zawracaj!!!

  • 23. Data: 2012-11-20 14:08:10
    Od: ursyn <u...@g...com>

    Monster nie wytknął Ci braków w edukacji, tylko zasugerował konkretne rozwiązanie.
    Chyba jednak jest wyrozumiały :)

  • 24. Data: 2012-11-20 14:27:07
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-11-20 13:34, Adrian93 pisze:

    > Ty,ja ciebie o zdanie nie pytalem.Napewno są tu bardziej wyrozumiali
    > ludzie niż ty!!I to ty mi głowy nie zawracaj!!!

    Monster akurat ma rację - nie zrobiłeś podstawowych rzeczy a pytasz o
    kolejne. I więcej kultury.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 25. Data: 2012-11-20 14:35:15
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-11-20 13:34, Adrian93 pisze:
    > Ty,ja ciebie o zdanie nie pytalem.Napewno są tu bardziej wyrozumiali
    > ludzie niż ty!!I to ty mi głowy nie zawracaj!!!

    Ony syneczku napisałem Ci bardzo konkretnie co masz zrobić-nie podoba
    się nie zawracaj gitary.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 26. Data: 2012-11-20 16:36:43
    Od: Adrian93 <gonecik192@_NOSPAM_wp.pl>

    Zrobilem wszystkie rzeczy jakie podaliście mi...I niestety nic nie
    pomogło,nawet wymiana airboxa...Jeszcze sprubóje odpalic moto z
    prostownika moze cos lepiej wykręci...;( Sory za niewyrozumialość,ale
    ostatnio po śmierci kolegi,z ktorym spedzilem wspaniale chwile na moto nie
    moge sie pozbierac...:(

  • 27. Data: 2012-11-21 09:54:01
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Arbiter <n...@h...com> wrote:

    > Moim zdaniem świeca nie może się zepsuć w silniku,

    To zobacz na moje świece. Przebieg 19 tysięcy - włożone 23.11.2010 przy
    przebiegu 29901, wyciągnięte 18.08.2012 przy przebiegu 48884.

    http://motogof.tumblr.com/image/33649994624
    http://motogof.tumblr.com/image/33650131508
    http://motogof.tumblr.com/image/33650107120
    http://motogof.tumblr.com/image/33650093849

    Przyjrzyj się końcówce środkowej elektrody.

    Więcej w Google pod hasłem spark plug erosion.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 28. Data: 2012-11-21 09:57:38
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Adrian93 <gonecik192@_nospam_wp.pl> wrote:

    > Ty,ja ciebie o zdanie nie pytalem.Napewno są tu bardziej wyrozumiali
    > ludzie niż ty!!I to ty mi głowy nie zawracaj!!!

    Dostałeś bardzo dobrą i konkretną radę od mądrzejszego od ciebie. Chciałem
    napisać więcej, o AFR, ale po takiej odpowiedzi już mi się odechciało.

    http://motogof.tumblr.com/