  • 41. Data: 2010-03-15 21:17:07
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Kuczu pisze:
> [...]

    Od siebie moge potwierdzic opinie, ze oba nie nadaja sie dla wyzszych osob.

    > Shadow 600 nie chcesz ? Bo akurat mam ladna sztuke.

    I caly precel powinien teraz chorem zakrzyknac "Lysy! Wypij!" eee... To
    znaczy, kcialem powiedziec, "Falco! Kupuj!" ;)

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 42. Data: 2010-03-15 21:28:23
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-15 22:17, zbigi pisze:

    > I caly precel powinien teraz chorem zakrzyknac "Lysy! Wypij!" eee... To
    > znaczy, kcialem powiedziec, "Falco! Kupuj!" ;)

    Cokolwiek by nie kupil to mnostwo ludzi odetchnie z ulga.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 43. Data: 2010-03-15 22:53:45
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Cokolwiek by nie kupil to mnostwo ludzi odetchnie z ulga.

    hmm... jakoś nie mogę przypasować tego "prztyczka" od Ciebie z...
    kolejnymi wysyłanymi (przez Ciebie) na pryw propozycjami zakupu innych
    motocykli... (pomijam fakt, że Fazer to zupełnie nie mój świat...).

    Bez hipokryzji proszę a wszystkim będzie milej...

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 44. Data: 2010-03-15 22:55:42
    Od: falco <m...@w...pl>

    Yorick pisze:

    > Pozwolę sobie zatem również dorzucić swoje trzy grosze jako posiadacz LS-a.

    Bardzo dziękuję za konkrety!
    Przy moim 180 odpuszczam temat.

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 45. Data: 2010-03-16 06:24:16
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"falco"
    Bardzo dziękuję za konkrety! Przy moim 180 odpuszczam temat.

    Uff odetchnalem z ulga...

    ***Kuczu
    Cokolwiek by nie kupil to mnostwo ludzi odetchnie z ulga.

    Prorok jaki czy cus...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 46. Data: 2010-03-16 06:32:18
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 15 Mar, 08:20, falco wrote:
> [...]
    > Ponoć LS nie nadaje się dla osób powyżej ok. 175cm wzrostu, choć ogólnie
    > mają (oba motocykle) przyzwoite opinie. Czy ktoś może dodać coś od

    EN500 nadaje sie dla osob powyzej 175cm, calkiem przyjemnie, jak na
    klekota, jedzie, jak to czoper - nie skreca, slabo hamuje ale moze
    dawac frajde. Z powodzeniem radzi sobie w lekkim terenie, rowniez w
    piachu.
    Bardzo wygodna kanapa.
    Motor nie sprawia klopotow poza napinaczem rozrzadu i magnesami.
    Chlodnica daje rade.
    Pas rowniez. Raz na jakis czas mozna popsikac talkiem.
    Wyjmujac wklad tlumikow mozna sobie zrobic rututnie, tylko trzeba
    potem porzadne nity zaciskac, zeby nie pogubic dekli.
    Jest ubogo jesli chodzi o akcesoria. Bardzo ubogo. W zasadzie to
    pozostaje dorabianie.
    Aha, to moze byc pierwszy krok do HD - ma calowa kierownice.
    No i ma dosc maly zbiornik. ZTCP zasieg ok 170km.
    W sumie - polecam.

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300

  • 47. Data: 2010-03-16 06:47:33
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "falco" chętnie poznam opinie "za a nawet przeciw" powyższych maszyn.
    >
    > LS to straszna kupa - na temat moglby sie Lesio wypowiedziec.
    > Klopoty z glowica, z dekompresatorem, wałkami, potezne spalanie przy zerowej
    > jezdzie bo to jezdzi jak maly skuter.
    > No i jeszcze rozne inne tematy - chyba problemy z elektryka. Poszukaj w
    > archiwum - zaloga Lesia chyba pisala troche na ten temat albo po prostu
    > zadzwon do nich (ew GG moge Ci podrzucic na priv).

    Eee, ja byłem zadowolony. Pomijając wszelkie typowe usterki dla dużych
    singli, to całkiem fajne moto. Miejsca na nim tyle samo co na Intruderze
    800, kopa ma nawet niezłego, a po wsadzeniu odpowiedniego wydechu gra aż
    miło. Do tego napęd pasem i poręczność, której wiele innych chopperów
    może mu pozazdrościć. Problemów z elektryką nie stwierdzono, spalanie na
    rozsądnym poziomie.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 48. Data: 2010-03-16 07:18:25
    Od: falco <m...@w...pl>

    Tytus pisze:

    > Prorok jaki czy cus...
    dobra, dobra... też się zamknę w sobie jak cebula i nie będę (jeszcze)
    więcej odzywał... ;) ;) ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 49. Data: 2010-03-16 07:42:04
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "falco"
    dobra, dobra... też się zamknę w sobie jak cebula i nie będę (jeszcze)
    > więcej odzywał... ;) ;) ;)

    I z pelnym spokojem bedziemy mogli kulturalnie podysktowac o wyzszosci HD
    nad japonia, o wyczynach tych demonow szos w jakze popularnym w europie
    dirttracku z lat 60 i innych jakze wazkich sprawach wspolczesnej
    motoryzacji.
    No i o pierwszych motocyklach i o olejach
    --
    Tytus
    żółta motorynka

    P.S. Odetchalem z ulga tylko dlatego ze se odpusciles LS,
    pisz smialo jaki szaliczek, czy plaszczyk pasuje do sennej
    P.S.2 "Tez" jak Jasio???

  • 50. Data: 2010-03-16 07:43:03
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-15 23:53, falco pisze:

    > hmm... jakoś nie mogę przypasować tego "prztyczka" od Ciebie z...
    > kolejnymi wysyłanymi (przez Ciebie) na pryw propozycjami zakupu innych
    > motocykli... (pomijam fakt, że Fazer to zupełnie nie mój świat...).

    Kolejnymi ? Raz Ci zaproponowalem Shadow i, przy okazji, Fazera. Bo jest
    ladny. Tyle ze to nie moj biznes a znajomego i ja nic z tego nie mam.
    Na to co ja mam na sprzedaz, poki co, Cie nie stac.

    > Bez hipokryzji proszę a wszystkim będzie milej...

    Ale spojrz z boku, obiektywnie, na to co wyprawiasz. Po raz setny
    publicznie rozpatrujesz zakup coraz to innego modelu i nic z tego nie
    wynika. Ot taki gawedziarz teoretyk. Meczy to juz troche.