  • 11. Data: 2010-03-15 09:40:57
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 15 Mar, 10:33, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:

    > Brzmi??? to pierdzenie nazywasz brzmieniem???
    > Ogolnie kupa - mala pierdzaca kupa. A i jeszcze rdzewiejaca na dodatek kupa.

    Noooo nie ma to jak pierdzenie V2 ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2010-03-15 09:45:51
    Od: falco <m...@w...pl>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Dalem znac Leskowi - jak sie odezwie i poda wiecej szczegolów to postaram
    > sie mocniej kolege zniechecic.

    hehehe... widzę, że autopsja odbiła się mocno, bardzo mocno negatywnie... ;)

    Jak coś się dowiesz, to podziel się proszę, choćby aby polemizować z
    całkiem dobrymi opiniami ze strony Chudzika -
    http://chudzikj.republika.pl/LS650.htm

    Ponieważ cudowny (dla mnie) sprzęt, który chciałem kupić niespodziewanie
    odjechał mi sprzed nosa - Estrella 250 '96 (kilka dni spóźniłem się z
    zebraniem kasy), więc znów szukam, szukam, szukam...

    Wydatek kilku tysiaków jest dla mnie dużym obciążeniem, dlatego pytam,
    męczę, męczę, pytam... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175
    Jagermeister 1.6+kilka koników...

  • 13. Data: 2010-03-15 09:50:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 15 Mar, 10:45, falco <m...@w...pl> wrote:

    > Poniewa cudowny (dla mnie) sprz t, kt ry chcia em kupi niespodziewanie
    > odjecha mi sprzed nosa - Estrella 250 '96 (kilka dni sp ni em si z
    > zebraniem kasy), wi c zn w szukam, szukam, szukam...

    Koniec końców i tak pewnie skończysz na GS500 ;-))

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2010-03-15 09:55:52
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > hehehe... dobre, a możesz rozwinąć...? ;) Poważnie mówię! ;)
    > P.S. Tytus poproszę o namiary, chętnie pogadam o konkretach.

    No wiesz, prowadzisz sobie tego bloga na preclu. Masz nawet
    czytelników, mimo Twojej sygnaturki.
    Bo widać, że bakcyla łyknąłeś.

    Ale większość Twoich postów/pytań porusza kwesrie, ekhm, stylistyczne.
    Czy taki płaszczyk będzie pasował do takiego motocykla? Czy w tym
    kasku na tym sprzęcie będzie stylowo? Czy stelaż namiotu musi być pod
    kolor maszyny? Itepe.

    A jak chcesz Estrelkę, to może po prostu poczekaj na kolejną sztukę.
    A Ty sprzedajesz Garba, którego tak lubisz, żeby sobie kupić LS 650 -
    to już nawet nie zamiana siekierki na kijek. (:

    Pracowałem w handlu i powiem Ci jedną rzecz: przy zakupach wybór
    należy zawężać.
    Jak się już zdecydowałeś na Estrellę, to szukaj. Choć W650 czy
    Bonneville byłyby też dobrym wyborem.

    BTW Ty jeździłeś coś, poza pyrkaniem Jawcią?
    Nie wierzyłem w mądrość grupy, ale zgadzam się, że na pierwszy poważny
    motocykl to UJM <500ccm
    Łatwo kupić, łatwo sprzedać bez straty. A jak się na plamie oleju
    nózka poślizgnie to baku do BJ250 będziesz szukał latami.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 15. Data: 2010-03-15 09:56:27
    Od: falco <m...@w...pl>

    AZ pisze:

    > Koniec końców i tak pewnie skończysz na GS500 ;-))

    Choć powoli, acz niechętnie poszerzam swoje "typy", to (bez obrazy), ale
    na pewno nie... ;) ;) ;)

    Jeśli nic nie trafię godnego uwagi, bo remontów mam już powyżej uszu, to
    i ten sezon przepyrkam na SenNej...
    O ile zdążę ją skończyć, bo wszystko ślimaczy się niemiłosiernie,
    problem z niektórymi częściami a wiosna (podobno) ma dojść za 2-3
    tygodnie...

  • 16. Data: 2010-03-15 10:03:27
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    >
    > *** "Jasio"
    > Ale szczela z wydechów nieźle, co?
    >
    > Kolega zwykle taki dokladny...
    > Bywa 4 w 1 ale odwrotnie nie slyszalem...

    A BMW 650?
    1 w 2 jak wół (:

    Wiem, wiem - się potknąłem. Pszpszam i obiecuję poprawę.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 17. Data: 2010-03-15 10:11:58
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jasio pisze:

    > Bo widać, że bakcyla łyknąłeś.
    Racja

    > Ale większość Twoich postów/pytań porusza kwesrie, ekhm, stylistyczne.
    Trochę spłaszczasz, ale może tak, to wygląda z boku, nie wiem.

    Ja wychodzę z założenia, że lepiej spytać innych o radę, niż wyważać
    otwarte drzwi, choćby to dla kogoś kto "siedzi" w temacie sprawa
    wyglądała na błahą.
    Dla porównania wiecznie powtarzające się pytania od młodych GarBusiarzy
    też znajdują u mnie odpowiedzi, choć to "czasem" męczące... ;)
    Doskonale pamiętam, gdy sam nie miałem o VWejach bladego pojęcia i
    "zamęczałem" innych, więc ma to u mnie zrozumienie.

    > A Ty sprzedajesz Garba, którego tak lubisz, żeby sobie kupić LS 650 - to
    > już nawet nie zamiana siekierki na kijek. (:

    Jager tak czy siak był z czasem przeznaczony do sprzedania, bo jak
    zapewne wiesz (z sygnaturki?) ;) mam inne, moje i tylko moje! ;)
    Decyzji na zakup na razie nie ma żadnej, zwyczajnie porównuję sobie
    modele (w sumie, to jest raptem kilka maszyn), które zwróciły moją uwagę.

    > Jak się już zdecydowałeś na Estrellę, to szukaj. Choć W650

    Dokładnie to są moje typy, ale jak wiesz z dostępnością jak na
    lekarstwo, dlatego na luzie rozglądam się po innych, jeśli mnie
    zainteresują.

    > BTW Ty jeździłeś coś, poza pyrkaniem Jawcią?
    Jak już nieraz wspominałem, doświadczenia mam żadne, bo prawko zrobiłem
    w zeszłym roku, więc "ujeżdżałem" tylko Hondę 250 i moją Babcię Jawcię.

    > Nie wierzyłem w mądrość grupy, ale zgadzam się, że na pierwszy poważny
    > motocykl to UJM <500ccm

    hehehe, ale to przecież ja "upierałem się", że chcę kupić 250 a niemal
    wszyscy z Precla "upierali się", że 600 to minimum, minimum... ;)

    > ...baku do BJ250 będziesz szukał latami.
    Można, ale cena, to... 4 tysiaki ;););)

  • 18. Data: 2010-03-15 10:14:22
    Od: n...@s...com

    On Mon, 15 Mar 2010 10:45:51 +0100, falco <m...@w...pl> wrote:

    >hehehe... widzę, że autopsja odbiła się mocno, bardzo mocno negatywnie... ;)

    Tytusu to malkontent straszny, czasami sie zastanawiam czy to nie jest
    aby brat blizniak Kocyka :P

    >całkiem dobrymi opiniami ze strony Chudzika -

    To fajny sprzet, ale maly, niski i niewygodnie ma sie ugiete kolana.

    >Ponieważ cudowny (dla mnie) sprzęt, który chciałem kupić niespodziewanie
    >odjechał mi sprzed nosa - Estrella 250 '96 (kilka dni spóźniłem się z
    >zebraniem kasy), więc znów szukam, szukam, szukam...

    A ile za nia chcial sprzedawca i w jakim byla stanie ?

    >Wydatek kilku tysiaków jest dla mnie dużym obciążeniem, dlatego pytam,
    >męczę, męczę, pytam... ;)

    Jesli kasa jest problemem to
    1. odpusc czopery i neoklasyki (wysoka cena)
    2. odpusc tanie plastiki
    albo malego zefira?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 19. Data: 2010-03-15 10:22:14
    Od: falco <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Tytusu to malkontent straszny, czasami sie zastanawiam czy to nie jest
    > aby brat blizniak Kocyka :P

    Osobiście nie znam, ale z pokorą słucham wszelkich opinii. ;)

    > To fajny sprzet, ale maly, niski i niewygodnie ma sie ugiete kolana.
    Zadam tradycyjne pytanie czy ktoś z Wawy posiada? Chętnie bym się
    przymierzył, posłuchał (o jazdę nie będę prosił). ;)

    > A ile za nia chcial sprzedawca i w jakim byla stanie ?
    Stan igiełka, to maszyna Kolegi Truda, którą widziałem, macałem, ba!
    nawet pomimo ch...j pogody się przejechałem. ;)
    Nie miałem jednak zebranej całej kasiory a strasznie nie lubię się
    zapożyczać. Pechowo, bo zainteresowanie Esrellką było niemal zerowe, gdy
    miałem już kasę, sprzęt już został sprzedany (kwestia kilku dni).
    Posłuchałem rozsądku - nie pożyczaj, poczekaj - i... dupa.

    Dzięki za rady!

  • 20. Data: 2010-03-15 10:30:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 15 Mar, 10:55, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    > BTW Ty jeździłeś coś, poza pyrkaniem Jawcią?
    > Nie wierzyłem w mądrość grupy, ale zgadzam się, że na pierwszy poważny
    > motocykl to UJM <500ccm
    Nie chcę rozpoczynać wios... zimowego flejma. Ale czy w przypadku
    takich moto o jakich tu mowa pojemność 500, 650, czy nawet 750 jest
    zabójcza? Jeszcze jak jeździłem WSK-ą i przejechałem się 535 (kumpla,
    żeby nie było że chciałem 535) to miałem wrażenie, że jechała całkiem
    podobnie jak moja WSK-a.

    --
    Artur
    ZZR 1200