  • 11. Data: 2018-12-20 19:41:40
    Temat: Re: Kawałek wieży Sanyo
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Dec 2018 18:54:17 +0100, jacek napisał(a):

    > Podepnij w zamian żarówki 24V 21W

    Raczej 12V 12 W :) Ale obejrzałem sprzęt i wydaje mi się że powodem zbyt
    dużego poboru prądu było mechaniczne zacięcie w odtwarzaczu CD. Jutro
    zakładam bezpieczniki i napiszę co było :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2018-12-20 20:00:16
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Raczej 12V 12 W :) Ale obejrzałem sprzęt i wydaje mi się że powodem zbyt
    > dużego poboru prądu było mechaniczne zacięcie w odtwarzaczu CD. Jutro
    > zakładam bezpieczniki i napiszę co było :)

    Zacięcie nie spowoduje tak drastycznej reakcji zasilacza.

    Robert

  • 13. Data: 2018-12-20 20:26:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Dec 2018 20:00:16 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Zacięcie nie spowoduje tak drastycznej reakcji zasilacza.

    Tym niemniej, obadałem płytkę CD i sam odtwarzacz tak dokładnie na ile
    umiałem i nie znalazłem zwarcia ani przesłanek żeby było jakieś. Więc
    sprawa jest otwarta a jutro chwila prawdy :)
    Mam jeszcze hipotezę że te bezpieczniki posypały się ze starości :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 14. Data: 2018-12-21 14:43:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]
    sprawa jest otwarta a jutro chwila prawdy :)
    Mam jeszcze hipotezę że te bezpieczniki posypały się ze starości :)

    PS. Niespodzianka :) Jest walnięty jeden LA6510. Po kilku sek. włączenia
    jest tak gorący że zaczyna śmierdzieć. W istocie tak go znalazłem, na
    czuja i macajewa :) Nic to, kupi się i wymieni i ciekawe jaki ciąg
    dalszy.
    --
    Jacek
    I hate haters.