  • 1. Data: 2010-07-19 21:55:49
    Temat: Kawa KLE 500 - jaki sposób dławienia silnika
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    Witam, mam pytanie - mam do czynienia z angielską wersją KLE 500 z
    roku 2007 która miała zdławioną moc silnika (podobno takie są przepisy
    w UK dla młodocianych motocyklistów). Ktoś wie może w jaki sposób jest
    to robione w tej wersji motocykla i czy zabieg jest odwracalny? No i
    jakie są koszty odblokowania?

  • 2. Data: 2010-07-21 12:25:31
    Temat: Re: Kawa KLE 500 - jaki sposób dławienia silnika
    Od: Small <d...@a...pl>

    W dniu 19-07-2010 23:55, nightwatch77 pisze:
> [...]
    > w UK dla młodocianych motocyklistów). Ktoś wie może w jaki sposób jest
    > to robione w tej wersji motocykla i czy zabieg jest odwracalny? No i

    Moze nie dokladnie do watku ale:

    Ten sam silnik w EN500 odblokowanie kosztowalo 150 zeta w serwisie
    Kawasaki. Z 37 na 50 konikow. Blokada w gaznikach. Jesli to nowsza Kawa
    byc moze blokowana jest juz elektronicznie. Zadzwon do serwisu i
    zapytaj, to czasami dziala:)

    pozdr

    Smallll
    GSX750F

  • 3. Data: 2010-07-21 20:08:17
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Small" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Jesli to nowsza Kawa byc moze blokowana jest juz elektronicznie. Zadzwon
    > do serwisu i zapytaj, to czasami dziala:)

    Ew. możesz spróbować np. tutaj:
    http://www.elektronika-motocyklowa.pl/motocyklowe_ka
    wasaki.html
    Do Suzuki piszą, że odblokowują, może do Kawasaki też ?

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2010-07-29 19:16:58
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    nightwatch77 pisze:
> [...]
    > w UK dla młodocianych motocyklistów). Ktoś wie może w jaki sposób jest
    > to robione w tej wersji motocykla i czy zabieg jest odwracalny? No i

    Jeśli masz troszkę czasu możesz zrobić to sam. Poniżej dwie przepustnice
    z membranami.

    Wersja 27KM:

    http://yfrog.com/4b27psbemasungenj

    Wersja 34KM:

    http://yfrog.com/n834psbemasungenj

    Solucja prosta. Jak widać są dziury. Podmieniasz przepustnice z
    odblokowanej wersji. Chyba najprościej, najszybciej. Części teraz masę
    na allegro. GPZ500 ER5 KLE. Jak dobrać się do gaźników to w serwisówce -
    mogę Ci ją przesłać na maila.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet