  • Data: 2011-01-28 19:04:28
    Temat: Re: Katowice centrum - parking
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pod USiem jest zawalony parking zaocznymi, czasem do tego stopnia że
    > płatny też ...
    Tam są trzy wielkie płatne parkingi i cztery uliczki z parkingami przy
    budynkach a do tego w Kubusie zawsze jest miejsce na 2 lub 3 poziomie.
    Jeżdżę tam co tydzień bo kończę właśnie podyplomówkę i nigdy nie miałem
    problemu z zaparkowaniem zarówno rano jak i wieczorem czy w południe. A
    co do okolic Damrota oraz biblioteki śl. to masakra - żona jeździ na
    Damrota do pracy codziennie to po 6:50 nie ma gdzie palca wcisnąć na
    okolicznych rozległych parkingach i uliczkach.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde