  • 1. Data: 2012-08-20 10:22:40
    Temat: Katowice - Warszawa (Goclaw) - ktoredy?
    Od: <r...@i...pl>

    Mam jutro na 7:00 byc w Warszawie Gocławiu
    Jade z Katowic
    Czy jechac tradycyjnie na Warszawe przez Piotrkow, Mszczonow - te zwezenia
    dobijaja
    Czy moze do Lodzi pozniej Strykow i nowa Autostrada klozetowa i omojac
    Warszawe od góry?

    Ile czasu zarezerwowac?

  • 2. Data: 2012-08-20 11:26:46
    Temat: Re: Katowice - Warszawa (Goclaw) - ktoredy?
    Od: Barti <b...@s...com.pl>

    W dniu 2012-08-20 10:22, r...@i...pl pisze:
> [...]
    > dobijaja
    > Czy moze do Lodzi pozniej Strykow i nowa Autostrada klozetowa i omojac

    powiem przewrotnie:
    piotrkow - sulejow - opoczno - nowe miasto nad pilica - mogielnica - grojec

    wjezdzasz do warszawy od janek gdzie o 6 powinno byc wzglednie spokojnie
    i na goclaw masz blizej bo tylko przez siekierkowski

    ja ta droga od poczatku remontu gierkowki zawsze jezdze do wroclawia

  • 3. Data: 2012-08-20 14:50:14
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mam jutro na 7:00 byc w Warszawie Gocławiu
    > Jade z Katowic
    > Czy jechac tradycyjnie na Warszawe przez Piotrkow, Mszczonow - te zwezenia
    > dobijaja

    Jechałem dwa tygodnie temu i jechało się równo 70-80 km/h na zwężeniach.

    > Czy moze do Lodzi pozniej Strykow i nowa Autostrada klozetowa i omojac
    > Warszawe od góry?

    Też można, ale wjechać do Warszawy od strony Poznania. Dojazd z
    Żerania/Bródna na Gocław jest utrudniony z powodu zamknięć w okolicach
    Targowej.

    > Ile czasu zarezerwowac?

    Dwa tygodnie temu jechałem z Dąbrowy Górniczej, wyjazd o 19, dojazd na
    Grochów około północy, z czterema postojami na trasie.
    W Jankach powinieneś być najpóźniej o 6:00 rano, bo później mogą się już
    zatykać.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2012-08-20 15:01:35
    Od: PB <p...@b...pl>

    Mon, 20 Aug 2012 10:22:40 +0200, na pl.misc.samochody, r...@i...pl
    napisał(a):

> [...]
    > dobijaja
    > Czy moze do Lodzi pozniej Strykow i nowa Autostrada klozetowa i omojac

    Odcinek Piotrków - Waw jechałem tydzień temu 2,5h. Z samego rana
    mozesz liczyć na powiedzmy max 2h. Planuj o 6 być w Jankach, potem
    będzie sajgon. Wjeżdżasz do Waw Al. Krakowską i jedziesz aż do stacji
    BP po prawej. Za nią skręcasz w prawo i jedzieszz cały czas prosto
    przez wszystkie ronda i skrzyżowania, aż do skrzyżowania gdzie można
    tylko w prawo. CO też czynisz i nadal zasuwasz cały czas prosto - z 15
    km. I jesteś na Gocławiu.

    Piotr Biegała Warszawa
    Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

  • 5. Data: 2012-08-20 20:20:05
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 20 Aug 2012 11:26:46 +0200, Barti
    <b...@s...com.pl> wrote:

    >ja ta droga od poczatku remontu gierkowki zawsze jezdze do wroclawia

    Remont mostu w Przygłowie skończyli? Bo tam mozna było odstać od 30
    minut do nawet dwóch godzin.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2012-08-21 08:50:13
    Od: Barti <b...@s...com.pl>

    W dniu 2012-08-20 20:20, jerzu pisze:

    > Remont mostu w Przygłowie skończyli? Bo tam mozna było odstać od 30
    > minut do nawet dwóch godzin.

    skonczony juz jakis czas temu, obwodnica opoczna tez takze jedzie sie
    tamtedy calkiem przyjemnie

    wczesniej faktycznie mozna bylo troche czasu stracic ale i tak bylo o
    niebo lepiej niz gierkowka w poczatkowej fazie remontu

    teraz widze po opisach ze i gierkowka znosnie. Nie zadazaja sie juz
    czasowe wstrzymania ruchu?

  • 7. Data: 2012-09-03 10:57:31
    Od: r...@g...com

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2012 10:22:40 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
> [...]
    >
    > dobijaja
    >
    > Czy moze do Lodzi pozniej Strykow i nowa Autostrada klozetowa i omojac

    30.09 - 3h z Katowic na Rakowiecką (7.30-11.30) i powrót z Wilanowa przez Piaseczno
    4h (14.30-18.30).