    From: sykmie <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Katowice -> Sandomierz - przejazd przez Kraków
    Date: Fri, 8 Oct 2010 13:54:44 -0700 (PDT)

    On 7 Paź, 08:19, Rafał <r...@o...pl> wrote:
    > W dniu 06.10.2010 21:09, Endriu pisze:

    > Tak znam ten zjazd, na zumi.pl jest on naniesiony, z tym że ja odbijałem
    > w lewo na Tenczynek i potem dalej jak z Trzebini. Ale jakoś nie odczułem
    > ani szybszego przejazdu, ani krótszej trasy. Jadąc przez Trzebinie,
    > która to trasa w weekend nie jest zakorkowana, ma się  wrażenie że jakoś
    > szybciej to leci, cały czas jadę prosto bez kluczenia i z ekonomiczną
    > prędkością. Takie jest moje subiektywne zdanie.

    Cha, bo nie jedzie się przez Krzeszowice :)
    Zjechać z A4 trzeba w Nieporazie, potem przejechać nad autostradą i
    skręcić w pierwszą drogę w prawo.
    Następnie jedziemy cały czas prosto i za lasem w Tenczynku skręcamy w
    prawo. Potem po przejechaniu pod A4 na Frywałd skręcamy w lewo.
    Jedziemy wzdłuż autostrady do skrzyżowania na, którym skręcamy w prawo
    na Baczyn i Mników. Finalnie wylatujemy w Kryspinowie i możemy wjechać
    znowu na A4 przez Balice albo wcześniej w Cholerzynie skręcić na
    Liszki i wjechać przez Piekary na A4.
    Czasem jak mi się nie spieszy, to z Katowic do Krakowa sobie
    krajoznawczo przez Jaworzno i dalej tak jak powyżej wracam :)
    Ta opcja ma przewagę nad trasą przez Alwernię, że nie ma na niej ani
    jednej ciężarówki, która na tamtej wąskiej i krętej trasie potrafi
    skutecznie uniemożliwić wyprzedzanie.

    Sykmie