    From: huri_khan <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Katowice - Kazimierz Dolny
    Date: Sat, 24 Sep 2011 21:08:16 +0200

    Dnia Tue, 13 Sep 2011 02:28:49 -0700 (PDT), Marek Kowalczyk (chess_m)
    wypocił(a):

    tędy:http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,24,20.95616,5
    0.63776?l=2ce4a44ee165...

    > Potwierdzam w Chmielniku/ Szydłowie wita nas info o objeździe
    > (sugerowana trasa przez Stopnicę sporo kilometrów w plecy)
    > Trasa pokazana przez przedpiscę wydaje się optymalna

    Zajechałem i wróciłem.
    Do Kazimierza jechałem DK7 do Kielc ale w Chęcinach odbiłem żeby nie pchać
    się przez miasto bo jest podobno rozkopane. Później wróciłem na DK 74 i do
    Annopola. Później już do Kazimierza.

    Wracając do domu w Łagowie (chyba tam jest kamieniołom, gdzie wioska oraz
    droga wyglądają jak w zimie - całe białe) odbiliśmy na Szydłów. Niestety
    ale od Szydłowa do Chmielnika nie ma drogi :) Cała droga to nawierzchnia
    szutrowa więc jak ktoś chce poszaleć to polecam. Na szczęście jakiś
    okoliczny kierowca też miał CB to mnie poprowadził po normalnych drogach do
    Chmielnika.

    Dzięki wszystkim za wskazówki.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]