  • Data: 2015-01-28 10:42:43
    Temat: Re: Kątomierz - jak to działą
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
    news:54c8a953$0$2647$65785112@news.neostrada.pl...

    > I nie było wtedy mowy o sile bezwładności?

    Była mowa o bezwładności przy opisie jakościowym zjawisk fizycznych w
    podstawówce. Czy mówiło się o bezwładności czy o sile bezwładności to nie
    pomnę.
    Potem, gdy trzeba było już coś faktycznie policzyć to według mnie nigdy nie
    używaliśmy do obliczeń siły bezwładności. Nie potrafię sobie wyobrazić jak
    te obliczenia miały by być przeprowadzone. Jedynie jak sobie wyobrażam
    namalowanie siły bezwładności to tak jak pisałem o tej książce. Ale z tego
    natychmiast wychodzi, że książka przyspiesza co nie jest prawdą i
    natychmiast prowadziło by do absurdów.
    Ale ja byłem w klasie Mat-Fiz. Czy humaniści nie mieli tego jakoś bardziej
    po podstawówkowemu to nie mam pojęcia.
    P.G.