  • 11. Data: 2009-11-17 11:32:10
    Temat: Re: Kat A od 24 lat
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jasio pisze:

    > Podobnie jak ci, co śnią, że to wyglądałoby normalnie. Czyli 46KM w Busie.
    > Hayabusie.
    > Nie w naszym kraju, gdzie 125ccm idzie jako 50ccm przez przegląd bez
    > żenady.

    Motorowery nie mialy przegladow do 22 wrzesnia 2009r. A teraz maja
    wlasnie po to by nie bylo takich kwiatkow.

  • 12. Data: 2009-11-17 13:23:13
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawe....
    > W myśl nowych przepisów chętni na jazdę dużym motocyklem będą musieli
    > skończyć 24 lata lub wcześniej przez 2 lata posiadać kategorię A2 na
    > motocykl o mocy do 46 KM.

    i bardzo fajnie, tylko zastanawia mnie, jak taki świeżak 25 lat zrobi
    prawko, to co? od razu na hayabuse ?
    Tak czy inaczej, 46KM to wystarczająco dużo żeby narobić bałaganu.

  • 13. Data: 2009-11-17 13:28:52
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > No i? Po prostu Suzuki musi pomyslec o wypuszczeniu jakiejs ogromnej
    > partii gspincet.

    kto świadomy to i tak wybiera coś z zakresu 250-500ccm na pierwsze moto. U
    mnie suza gs już 2 sezon gości i 12000km pod tyłkiem ma. Nieśmiało rozglądam
    się za jakąś 750 turystyczną, coby Nm wiecej miała.

  • 14. Data: 2009-11-17 13:54:00
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > W myśl nowych przepisów chętni na jazdę dużym motocyklem będą musieli
    > skończyć 24 lata lub wcześniej przez 2 lata posiadać kategorię A2 na
    > motocykl o mocy do 46 KM.

    Ciekawe to jest to, w jakie maszynki wyposażą teraz naukę jazdy :)
    Bo skoro A ma być powyżej 46KM to takie też wymagania muszą spełniać pojazdy
    do nauki....
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 15. Data: 2009-11-17 13:58:25
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "metalbeast", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

    > kto świadomy to i tak wybiera coś z zakresu 250-500ccm na pierwsze moto. U
    > mnie suza gs już 2 sezon gości i 12000km pod tyłkiem ma. Nieśmiało rozglądam
    > się za jakąś 750 turystyczną, coby Nm wiecej miała.

    A nie rozglądasz się również za nowym opiekunem dla suzy?
    Że tak się niezobowiązująco spytam, bo wczoraj z rana zaatakowałem
    Odlewniczą i zaliczyłem A (pierwsze podejście, jupi!), więc wypadałoby się
    też za czymś rozejrzeć, a chcę właśnie zdroworozsądkowo od pińcetki zacząć
    :)

    Piotr Mockałło
    http://www.osiatkowania.pl

  • 16. Data: 2009-11-17 14:43:44
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 17 Nov 2009 14:28:52 +0100) ktos podajacy sie za metalbeast
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > kto świadomy to i tak wybiera coś z zakresu 250-500ccm na pierwsze moto. U
    > mnie suza gs już 2 sezon gości i 12000km pod tyłkiem ma. Nieśmiało rozglądam
    > się za jakąś 750 turystyczną, coby Nm wiecej miała.

    No costy! Przeciez GS mial miec u Ciebie dozywocie i wcale mu nie brakuje
    KM ani Nm :) Wiem, czepiam sie.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 17. Data: 2009-11-17 14:45:25
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-17 14:54:00 +0100, "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> said:

    > Ciekawe to jest to, w jakie maszynki wyposażą teraz naukę jazdy :)
    > Bo skoro A ma być powyżej 46KM to takie też wymagania muszą spełniać
    > pojazdy do nauki....

    Coś Ci się chyba... Teraz A jest otwarte (po egzaminie choćby i R1), a
    zdaje się na 250. No to jakie "musi"?

    de Fresz

  • 18. Data: 2009-11-17 14:47:20
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

> [...]
    > też za czymś rozejrzeć, a chcę właśnie zdroworozsądkowo od pińcetki zacząć
    -

    nie :] na poczatku tego sezonu kupiłem nowe opony, klocki, oleje, płyny,
    zrobilem wszelkie regulacje i chce sobie na nim jeszcze pojezdzić. Jak
    wpadnie kasa na moto to sie zastanowie. Nie spieszy mi sie. Suzą sie miło
    jezdzi. Z resztą, każde moto jest fajne i daje radoche. A Tobie mogę śmiało
    polecić suze do nauki jazdy i nabierania doswiadczeń. przy okazji dzieki
    temu motocyklowi sprawdzisz jaki rodzaj jazdy bardziej ci sie podoba i
    dzieki temu łatwiej bedzie wybrać kolejne moto (jeśli wcześniej nie
    jezdziłeś i nie wiesz jaką jazde lubisz). Ja już wiem, że lubie sobie
    spokojnie traski robić, czasem odkręcić.

  • 19. Data: 2009-11-17 14:55:50
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Coś Ci się chyba... Teraz A jest otwarte (po egzaminie choćby i R1), a
    > zdaje się na 250. No to jakie "musi"?

    Nic mi się nie chyba...:)
    Teraz faktycznie robi się A często np. na varaderkach 125cm 15KM.
    Jak sobie wyobrażasz szkolenie i egzamin na poszczególne kategorie.
    AM - varadero ? (nie spełnia limitu do 50cm)
    A1 - varadero ?
    A2 - varadero ?
    A - varadero ?
    Jeżeli tak, to mamy kolejny martwy przepis i próbę cyklicznego wyciągania
    kasy za to samo.
    Od planów do przepisów wykonawczych daleka droga...
    WOJO

  • 20. Data: 2009-11-17 15:12:58
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > No costy! Przeciez GS mial miec u Ciebie dozywocie i wcale mu nie brakuje
    > KM ani Nm :) Wiem, czepiam sie.

    pewnie że się czepiasz :] ale gs by został gdybym mógł sobie pozwolić na
    kilka motocykli w garażu. Znam takich co mają wszystkie od początku kariery
    na moto.