  • 1. Data: 2009-11-17 10:08:59
    Temat: Kat A od 24 lat
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Ciekawe....
    W myśl nowych przepisów chętni na jazdę dużym motocyklem będą musieli
    skończyć 24 lata lub wcześniej przez 2 lata posiadać kategorię A2 na
    motocykl o mocy do 46 KM.

  • 2. Data: 2009-11-17 10:09:06
    Temat: Re: Kat A od 24 lat
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-11-17, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:
    > Ciekawe....
    > W myśl nowych przepisów chętni na jazdę dużym motocyklem będą musieli
    > skończyć 24 lata lub wcześniej przez 2 lata posiadać kategorię A2 na
    > motocykl o mocy do 46 KM.
    No i? Po prostu Suzuki musi pomyslec o wypuszczeniu jakiejs ogromnej
    partii gspincet.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2009-11-17 10:15:11
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    AZ pisze:
    > No i? Po prostu Suzuki musi pomyslec o wypuszczeniu jakiejs ogromnej
    > partii gspincet.

    No i nic tylko ciekawie to idzie... z kat B tez zaostrzaja i kaza listki
    naklejac chodz moim zdaniem ograniczanie mocy dla swiezakow to dobry pomysl.

  • 4. Data: 2009-11-17 10:17:11
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-17 11:09:06 +0100, AZ <a...@g...com> said:

    > No i? Po prostu Suzuki musi pomyslec o wypuszczeniu jakiejs ogromnej
    > partii gspincet.

    Wystarczy jeśli wzorem Germanców będą oferowane na naszym rynku
    kastraty. Np. Hayabusa albo inny V-Max ograniczone do 46 KM. Mniam.

    de Fresz

  • 5. Data: 2009-11-17 10:17:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-11-17, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:

    > No i nic tylko ciekawie to idzie... z kat B tez zaostrzaja i kaza listki
    > naklejac chodz moim zdaniem ograniczanie mocy dla swiezakow to dobry pomysl.
    No i co z tego jak gosc skonczy 24 lata i kupi R1 na pierwsze :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200 pierwszy powazny...

  • 6. Data: 2009-11-17 10:18:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-11-17, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Wystarczy jeśli wzorem Germanców będą oferowane na naszym rynku
    > kastraty. Np. Hayabusa albo inny V-Max ograniczone do 46 KM. Mniam.

    Ja bym sie wkurwil na rodzicow jakby mi kupili R1 skastrowana do 46 KM ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2009-11-17 10:26:59
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Wystarczy jeśli wzorem Germanców będą oferowane na naszym rynku
    > kastraty. Np. Hayabusa albo inny V-Max ograniczone do 46 KM. Mniam.

    A zaraz potem w ofercie pojawią się skutery 50ccm z ograniczeniem
    prędkości 50kmh.
    A potem się obudzę.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 8. Data: 2009-11-17 10:29:39
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-17 11:26:59 +0100, "Jasio" <b...@g...pl> said:

    > A zaraz potem w ofercie pojawią się skutery 50ccm z ograniczeniem
    > prędkości 50kmh.

    A nie do 45 przypadkiem?

    > A potem się obudzę.

    Ale tak sam?

    de Fresz

  • 9. Data: 2009-11-17 10:48:03
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > On 2009-11-17 11:26:59 +0100, "Jasio" <b...@g...pl> said:

    > A nie do 45 przypadkiem?

    Do 31mph w każdym razie.

    > Ale tak sam?

    Podobnie jak ci, co śnią, że to wyglądałoby normalnie. Czyli 46KM w
    Busie.
    Hayabusie.
    Nie w naszym kraju, gdzie 125ccm idzie jako 50ccm przez przegląd bez
    żenady.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 10. Data: 2009-11-17 11:30:52
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    AZ pisze:
    > No i co z tego jak gosc skonczy 24 lata i kupi R1 na pierwsze :-)

    Majac 24lata oleju jakby wiecej a moze i dzieci sa... i prosze nie mow
    ze wiek nie ma znaczenia skoro "najbardziej biznesowo skierowane firmy
    wiek maja w podstawie obliczania OC a Link4 np daje 5% znizki na kazde
    dziecko ktore masz do lat 4"