  • Data: 2009-11-18 11:29:02
    Temat: Re: Kat A od 24 lat
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie osobiscie ciesza przepisy obowiazujace diagnostow do szkolen

    Póki co, ilerazy byłem na przeglądzie, wyglądał on następująco: światła,
    kierunki, podświetlenie tablicy, numery ramy, opony. Wszystko.
    Jeszcze raz przypomniało się facetowi o hamulcu. Kazał potoczyć się na moto
    (jak na hulajnodze) i zahamować :) rozbawiło mnie to.
    Dlaczego za 63zł nie wykonają prawdziwego badania? Chciałbym wiedzieć, czy
    mam bezpieczne moto (wiem bo sam sprawdzam), badanie tech. chyba ma na celu
    wykazać usterki pojazdu i stwierdzić czy jest bezpieczny. Kopanie w koło to
    taka tajna sztuka przeglądu? ;]

    > BTW gdzie Ty te hordy skuterow widzisz??? Wiekszosc juz wylapana...

    A zimno się zrobiło, to mniej ich. Ci co muszą, jeżdżą. Ale albo o czymś nie
    wiem, albo coś się zmieniło i gnojki bez świadomości zasad panujących na
    drodze już na nią nie wyjadą?