  • Data: 2009-11-19 09:16:49
    Temat: Re: Kat A od 24 lat
    Od: Glub <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > No i wtedy tylko automatami moze jezdzic?
    Tak.
    > Debilizm... tzn. debilizm robic takie prawo jazdy. Czy az tak mozna
    > sie bac manualnej skrzyni biegow?

    Zależy jakie Typ będzie miał założenia, jeśli zamierza jeździć tylko
    skuterami, maną850 lub DN-1 to niech se robi...

    Imho z zalatwieniem tego za dużo zachodu..

    > A co do automatow, to potrafia narobic bigosu ;-) Sam bylem swiadkiem
    > takiej na parkingu, przyjechal gosc jakims wiekszym skuterem Suzuki
    > i stawial go na centralke, na kierownicy mial mufki. Nie wiem jak
    > ale odkrecil na maksa, skuter ruszyl, zaparl sie o samochod na
    > przeciwko
    > chwile walczyl z nim, polozyl sie z nim na boczek, pokrecil baczki
    > przy okazji zahaczajac o 2 samochody no i jakos zgasil. Szok... ale
    > jakos od smiechu nie moglem sie powstrzymac ;-)

    Bo to śmieszne jest... Jakim cudem stawiał na centralne nie wyjnujsc łap
    z mufki?

    Ja tam zazwyczaj gasze silnik ale nie mam mufek:)

    --
    Glub