  • Data: 2009-11-17 14:47:20
    Temat: Re: Kat A od 24 lat
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie rozglądasz się również za nowym opiekunem dla suzy?
    > Że tak się niezobowiązująco spytam, bo wczoraj z rana zaatakowałem
    > Odlewniczą i zaliczyłem A (pierwsze podejście, jupi!), więc wypadałoby się
    > też za czymś rozejrzeć, a chcę właśnie zdroworozsądkowo od pińcetki zacząć
    > :)
    -

    nie :] na poczatku tego sezonu kupiłem nowe opony, klocki, oleje, płyny,
    zrobilem wszelkie regulacje i chce sobie na nim jeszcze pojezdzić. Jak
    wpadnie kasa na moto to sie zastanowie. Nie spieszy mi sie. Suzą sie miło
    jezdzi. Z resztą, każde moto jest fajne i daje radoche. A Tobie mogę śmiało
    polecić suze do nauki jazdy i nabierania doswiadczeń. przy okazji dzieki
    temu motocyklowi sprawdzisz jaki rodzaj jazdy bardziej ci sie podoba i
    dzieki temu łatwiej bedzie wybrać kolejne moto (jeśli wcześniej nie
    jezdziłeś i nie wiesz jaką jazde lubisz). Ja już wiem, że lubie sobie
    spokojnie traski robić, czasem odkręcić.