  • Data: 2009-05-12 19:11:53
    Temat: Re: Kaski NAXA - jak oceniacie
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Kupilem otwarty kask rok temu, w pospiechu, kiedy jechalem kupic moto,
    a u mnie na wsi nie bylo wtedy nic lepszego w rozmiarze XL.
    Kask tani, wygodny i nic sie nie psuje w nim. Zapiecie troche opiera
    sie przy odpinaniu. Szyba paruje, ale nie jest to problemem, bo w
    korku jednym machnieciem lapki podnosze szybke. Dla mnie najwieksza
    wada kasku jest to, ze plastik szyby skreca plaszczyzne polaryzacji, w
    zwiazku z tym moje ulubione okulary polaryzacyjne przestaja
    polaryzowac. Gdyby nie to, wcale nie myslalbym o zmianie kasku (z
    drugiej strony, wozenie sie rututnia raczej nie stawia poprzeczki
    wysoko dla kasku).
    Pozdrawiam,
    Grzegorz,
    vs 1.4