  • 11. Data: 2009-04-18 22:05:03
    Temat: Re: Kask dla mnie-żona;)
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    p...@o...pl pisze:

    > Mnie takie rzeczy jak ciuchy nie kręcą;)Ale dla każdego coś innego;)

    hmm to po co pytasz czy skóra, czy texy :P
    BTW z tym DC, armianim, to była tzw ironia.....

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 12. Data: 2009-04-18 22:05:37
    Od: p...@o...pl

    On 18 Kwi, 23:31, "Radosław Smyk" <r...@o...pl> wrote:
> [...]
    > rok temu po lekturze najróżniejszych porad stwierdziłem, że jestem w stanie
    > dokonać sensownego zakupu w cenie do 500 zł. I chyba się sprawdziło. Ale
    > kaski naprawde dobre to co najmniej dwa razy tyle.
    > Jeśli nie kupisz od razu pełnego stroju to razem z kaskiem kup co najmniej
    > rękawice motocyklowe i pas nerkowy. Ten drugi element szczególnie ważny w
    > przypadku kobiet bo na motocyklu bardzo łatwo przeziębić wrażliwe
    > "instalacje" i to ze skutkiem nieodwracalnym. Ale tak naprawdę to lepiej kup
    > odpowiednią kurtkę i spodnie, takie które można ze sobą połączyć suwakiem.

    Ja ma modę w d...,liczy się moja przyjemność i bezpieczeństwo;)No i na
    pewno decyzję podejmę nie tylko po lekturze;)A co do pasa nerkowego to
    dziekuję za radę,ważna sprawa.Pozdrawiam.

  • 13. Data: 2009-04-18 22:08:49
    Od: p...@o...pl

    > hmm to po co pytasz czy skóra, czy texy :P

    > --
    > Krzysiek Ciesielski K.M.C.www.uarebeautiful.com

    Pytam o przyjemność jazdy;)

  • 14. Data: 2009-04-18 22:16:13
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    p...@o...pl pisze:

    > Pytam o przyjemność jazdy;)

    1. sprawa - masz dziwny program do newsow bo nie wycina sygnatur.
    2. sprawa - akurat na moto przyjemnosc w duzej mierze zalezy od ciuchow
    :-) - zadna to przyjemnosc jak CI zimno, ew jak mokro ci nawet w
    bieliznie, bo akurat popadalo.

    pzdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 15. Data: 2009-04-18 22:25:24
    Od: p...@o...pl

> [...]
    > 2. sprawa - akurat na moto przyjemnosc w duzej mierze zalezy od ciuchow
    > :-) - zadna to przyjemnosc jak CI zimno, ew jak mokro ci nawet w

    Dlatego pytam;)Ale marka tu chyba nie jest ważna?;)Tylka jakość
    wykonania i materiał?Czy się mylę??
    Anka.

  • 16. Data: 2009-04-19 02:26:58
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    p...@o...pl wrote:

    > a i prędkości
    > jakieś szalone nie są mi potrzebne,

    Predkosci nie sa tu najwazniejsze...

    > mam dwójkę dzieci

    Gratulujemy.

    > i chcę żyć;)

    A to juz nie od Ciebie zalezy...

    PS:
    Wycinanie cytatow i lekture faku na poczatek polecam.

    --
    T.F.

  • 17. Data: 2009-04-19 06:44:22
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    l.googlegroups.com...
    )

    Ja ma modę w d...,liczy się moja przyjemność i bezpieczeństwo;)No i na
    pewno decyzję podejmę nie tylko po lekturze;)A co do pasa nerkowego to
    dziekuję za radę,ważna sprawa.Pozdrawiam.

    Rowaz jeszcze zakup "szczekowca" Jest nieco drozszy od integrala. Kupiłam
    taki "na próbe" i juz sie z nim nie rozstane ;) tym bardziej ze nosze
    okulary i szczeke łatwiej mi sie nakłada.

    Skóry miałam od zawsze... teraz taz mam kombi skórzane, bo jakos nie
    wyobrazam sobie jazdy w czyms innym..ale texy tez mam. Zdaja egzamin jak sie
    robi gorsza pogoda. Dodatkowo jak jest bardzo zimno, to nakładam na kombi
    ( bo zakładajac ze bede jezdzic głównie w lecie kupiłam letni kombinezon) i
    wtedy to nawet jak jest bardzo zimno - czy pada snieg jak ostatnio - nic
    mnie nie rusza ;)

    Rękawice. Tu bez mierzenia sie tez nie obejdzie. Musza byc nieco luzniejsze,
    ale nie zbyt luzne. Jesli czasem nosisz długie paznokcie, to tez musisz to
    wziac pod uwage przy zakupie ;) Rękawice musza byc wtedy odpowiednio dłuzsze
    ;) Sugeruje tez długie...czasem jak jest chłodniej to "podwiewa" w zbyt
    krótkich.

    Pas nerkowy - oprócz opisywanych zalet ma jeszcze jedna - ułatwia utrzymanie
    sylwetki i kregosłup sie tak bardzo nie meczy.

    No i buty.. kup takie, zeby przy byle deszczu nie taplało ci w nich.
    Koniecznie z zakryta kostką.

    aaa.. i tnij cytaty:)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 18. Data: 2009-04-19 08:20:26
    Od: p...@o...pl

    > Rowaz jeszcze zakup "szczekowca" Jest nieco drozszy od integrala. Kupiłam
    > taki "na próbe" i juz sie z nim nie rozstane ;) tym bardziej ze nosze
    > okulary i szczeke łatwiej mi sie nakłada.

    Też noszę okulary,więc pomyślę,dzięki za radę;)

    > Pas nerkowy - oprócz opisywanych zalet ma jeszcze jedna - ułatwia utrzymanie
    > sylwetki i kregosłup sie tak bardzo nie meczy.
    No to jest duży argument za,mój jeż już bardzo nadwyrężony.
    I ogólnie dzięki za rady,pozdrawiam.
    Anka.

  • 19. Data: 2009-04-19 09:16:44
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> wrote

    > HA, "cfaniaczek", ale jest paru takich na tej grupie, co oprocz moto, jako
    > hobby maja fotografie :D, ale ich zony nic ponizej DC czy armani, na
    > siebie nie zalozą :D

    Dobrze, ze nie mam zony :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-