  • Data: 2011-07-23 10:57:24
    Temat: Re: Kasa misiu, kasa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Jul 2011 10:33:03 +0200, CeSaR napisał(a):

    > Jeszcze nie widziałem ułatwienia, ktore w konsekwencji prowadzi do
    > zmniejszenia oplat.

    Inflacja jest to i trudno zobaczyc.
    Ale zwykla gotowka to tez koszty - kasjerow trzeba zatrudnic, sejfy,
    transport gotowki, kasy fiskalne, papier do nich, weksle jak ktos portfela
    zapomni, objazdy jak z zagranicy (a propos - nie ma ich u nas, co sie
    dzieje jak ktos zechce zrezygnowac przed wjazdem ?

    Wiec instalujesz automatyczne, zwalniasz trzech kasjerow, zatrudniasz 6
    informatykow i liczysz zyski :-)

    > Poniosa wydatki i podniosa oplaty. Podniesienie oplat bedzie tlumaczone
    > troska o kierowce. Konkurencji nie maja.

    Alez maja - sa rownolegle drogi, znacznie tansze ... poczekamy, zobaczymy,
    spodziewam sie obnizki cen :-)

    > Moze warto bylo pomyslec o innej organizacji ruchu?
    > Przez cala Francje nie ma tylu bramek jak przejazd przez kulczykową sciezke.

    No ale co zrobisz ? Za pozno juz troche.
    na A4 "pomysleli" .. co nas kosztowalo grube miliony.

    J.