  • Data: 2008-09-17 09:48:59
    Temat: Re: Kary dla &TP
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Ochal wrote:

    > Mam nadzieję, że wiesz na jakiej częstotliwości pracuje sieć komórkowa
    > NMT dawnego Centertela. Na tej technologii bazuje dostęp radiowy do
    > sieci PSTN TP.

    w przeszłości TPSA używała również innych systemów radiodostępowych w
    tym również tych korzystających z 2.4GHz

    > Co do pieniędzy podatników to wydaje mi się, że Ty także z nich
    > korzystasz (programy unijne).

    bingo, doszliśmy do sedna sprawy, którym jest efektywniejsze
    wykorzystanie w/w środków niż to robi &TP pakując kase w łajmaksy i inne
    ścierwa,które podzielą los promowanego na siłe D2-MAC

    --
    Tomasz Kruk
    http://net.czarne.net