  • Data: 2012-07-02 06:34:25
    Temat: Re: Karty paliwowe
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-28 23:41, Cavallino pisze:
    > Wymaganie od kogoś kto wrzucił w lokal setki tysięcy zł, więc powinien
    > żyć z zysku (bo inaczej inwestycja nie ma sensu), żeby wyręczał
    > pracownika którego pensja jest warta kilkaset czy tysiąc zł miesięcznie,
    > jest po prostu żałosne.
    >
    > Gdyby chciał pracować za ten tysiąc, to po jakiego miałby inwestować w
    > tym celu kilkadziesiąt razy więcej?
    > Zatrudniłby się na pompie i już.

    z ty, się w pełni zgadzam

    > Już nie wspominając o tym, że dostawcy stosują sobie inne ceny dla
    > różnych podmiotów.
    > Np. dla małego sklepu lub restauracji nie kupisz hurtowo Pepsi taniej
    > niż sprzedaje hipermarket W DETALU.

    ale na takiej stacji najczęściej cena>150% ceny marketowej. Rozumiem że
    franczyzodawca narzuca swoje ceny, ale bierze chyba tylko jakiś procent
    od utargu? ja w sklepie kupuję swoją wodę za 3,2zł a na stacji za 4,99...
    z resztą spotkałem jeden orlen z prawie normalnymi cenami produktów i
    zawsze najtańszym paliwem w okolicy (tańszym o 10-20gr/l - nie pamiętam
    dokładnie ile) - i nie sądzę żeby przynosił straty... ale rozumiem
    dlaczego w pozostałych jest drożej - jak bym wyłożył kilkaset tysięcy na
    taką stację to też bym chciał żeby mi się to zwróciło w kilka a nie
    kilkanaście lat...

    Lukasz