    From: darnok <d...@a...spam.ch>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Karty SIM w Turcji?
    Date: Fri, 23 Apr 2010 19:47:37 +0200

    On 2010-04-23 18:48, WiesiekUMPC wrote:

    > Drążę temat i podobno sa takie przypadki że po kilku dniach taka karta
    > SIM "pokazuje znak kozakiewicza".
    > Inne źródła twierdzą że dopiero po 30 dniach taki niezarejestrowany
    > teloefon odmawia współpracy.

    Po kilku dniach.

    http://ukinturkey.fco.gov.uk/en/help-for-british-nat
    ionals/living-in-turkey/using-mobile-phone

    http://www.turcja.org.pl/index.php?strona=pozostale-
    informacje

    "Wwożenie telefonów komórkowych na teren Turcji:
    Osoby zamierzające używać polskiej komórki z turecka kartą powinny przy
    wjeździe, na granicy tureckiej, zadeklarować wwóz telefonu. Nie można
    tego zrobić później. Należy wypełnić formularz, opłata rejestracyjna
    wynosi 10 euro.
    Jeśli wartość telefonu nie przekracza 300 euro, dalsze opłaty nie są
    wymagane. Nie jest wymagane posiadanie faktury na zakup telefonu. Jeśli
    nie zadeklaruje się wwozu telefonu, można go używać tylko i wyłącznie w
    polskiej sieci z roamingiem. Próba używania niezgłoszonego polskiego
    telefonu z turecką kartą kończy się zablokowaniem telefonu."

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."