eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKartka świąteczna od Młodej (papierowa), RE: by net - peryferia motocyklizmu.Re: Kartka świąteczna od Młodej (papierowa), RE: by net - peryferia motocyklizmu.
  • Data: 2010-12-31 12:15:37
    Temat: Re: Kartka świąteczna od Młodej (papierowa), RE: by net - peryferia motocyklizmu.
    Od: "paweł ACE" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    grejfit <g...@o...pl> napisał(a):

    > Przyszła do mnie kartka świąteczna. Czego jak czego, ale tej kartki
    zupełni
    > się nie spodziewałem.

    niom, a u mnie byla niezla burza,
    namowilem jakis czas temu rodzine, znajomych, znajomych znajomych no i
    przekazuja te 1% ale....

    w rodzinie mam marynarza, ktorego jak to w domu ciagle nie ma...
    no i przyszla kartka od Dominiki, no i wrocil z dlugiego rejsu
    no i zona go odpowiednio powitala...
    a on nawet nie wiedzial jak sie wytlumaczyc i dopiero mnie sie jakos udalo
    tyle ze dluuugo po fakcie....
    ale co dostal za swoje niezawionione to jego...

    takie sytuacje tez zycie pisze...
    na serio, brzmi wesolo ale gosc mial mniej niz wesolo, prawie walizki pod
    drzwiami i walek na karku

    pawel ACE
    ST i TT