  • 21. Data: 2013-06-03 23:46:18
    Temat: Re: Karta sieciowa za stara dla Windows 7?
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-06-03 19:14, JoteR pisze:

    > Niektóre karty tak mają, że bez podłączenia kabla Ethernet (czy, jak kto
    > woli, tego "od internetu"), karta znika z listy urządzeń. Nie wiem, czy się
    > wyłącza, czy usypia, czy może "poszła do lasu", ale nie istnieje dla
    > windzianego MU. Sam tak mam w swoim notebooku.
    > Oczywiście wątpliwe, że tak jest w tym przypadku, dość zaawansowany wiek
    > owej karty raczej wyklucza ten "fiuczer", a i objawy też na to nie wskazują
    > (wszak karta jest widoczna), ale Kaja tym razem się nie wygłupiła.

    Jak ,oglam się wygłupic ja nieraz już instalowałam system od nowa i z
    wlączonym kablem miałam wszystko zainstalowane. Potem tylko male
    poprawki we właściwościach karty sieciowej, żeby było tak jak ja chcę,
    np. full duplex.

    --
    animka

  • 22. Data: 2013-06-03 23:49:03
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-06-03 19:21, Piotr B. (pb2004) pisze:

    > Windows Vista,7,8 nie mają sterowników do tej karty. Sterowniki sieciowe
    > pod XP raczej nie zadziałają[1] bo choć jest częściowa kompatybilność,
    > pakiet sterowników musiałby być przygotowany dla odpowiedniej wersji
    > systemu i podpisany. Prościej będzie kupić wspieraną kartę sieciową.
    >
    > 1. http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ff564701.asp

    Skoro nie mają to można je wrzucić do folderu Windows.inf. i spróbować
    jeszcze raz zainstalować, wskazac sterownik karty.

    --
    animka

  • 23. Data: 2013-06-03 23:51:32
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-06-03 19:28, Jawi pisze:

    > Przecież ma w menedżerze wykrzyknik, co tu pomoże wpięty kabel? Już OS
    > próbował instalować stery i nie zainstalował.
    > A ta karta i tak by była, tylko by ją zobaczyć to trzeba z "menu"
    > kliknąć pokaz ukryte chyba?

    Nie. Trzeba do tej karty z wykrzyknikiem aktualizować sterownik, wskazać
    konkretny.

    --
    animka

  • 24. Data: 2013-06-04 23:57:48
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-06-03 17:11, Kamil pisze:

    > Producent sprzętu nie oferuje kompletu sterowników pod Win 7?
    Do wszystkiego co istnieje na rynku? Na pewno nie.

  • 25. Data: 2013-06-05 21:48:11
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <51accc2f$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>, Jawi napisał(a):

> [...]
    _0_0_0_0
    > Dokładnie. Tylko pytanie, po co mu karta 1Gbps?
    > Na tej maszynie z przed 10 lat to szkoda inwestycji. Niech kupi używkę,
    > popularną 100 Mb i tyle. Tanią :)

    Jeśli w Wawie, to chętnie oddam (bo mam kilka) 3com 3c905 (w zależności
    od egzemplarza - B lub C). Sprawne, wyjęte ze starych i zezłomowanych
    już komputerów. W nowych i tak mi nie są potrzebne, bo te mają karty
    Gbit zintegrowane na płycie.

    Jacek

  • 26. Data: 2013-06-07 18:56:03
    Temat: Re: [OT]Re: Karta sieciowa za stara dla Windows 7?
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj PiteR, 03 cze 2013 w news:XnsA1D4CC8C41183elektronik@localhost.net
    napisałeś/aś:

    > tak, bo google koduje całego posta w quoted printable
    > zamiast kodować tylko nagłówki.

    Daj wartość 1 w incoming_encoded_word = 1
    Jak na razie problem zniknął