  • Data: 2010-12-29 21:01:24
    Temat: Re: Karta sieciowa w laptopie
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Bucki" napisał:

    > A jeszcze jedno, czy na padnietej bateri laptop powinien odpalić
    > z zasilacza, tak czy nie?.

    Tak. Przy czym jeśli bateria jest padnięta w sensie zepsuta (jakieś zwarcia
    w celach czy ogłupiała elektronika) to należy ją wyjąć.

    > Bo bateria jest na 100% padnieta na maxa

    To tym bardziej należy ją wyjąć. Taka padnięta bateria potrafi być przyczyną
    wielu, pozornie niewytłumaczalnych problemów. Ostatnio przewięła mi się
    przez ręce jakaś Toshiba z pozornie sprawną choć wiekową już baterią. Niby
    wszystko działało, nawet Windows XP dało się posadzić, ale np. prawoklik na
    Mój Komputer -> Właściwości nie powodował żadnej akcji. Niby głupia rzecz i
    pozornie "systemowa", ale po wyjęciu baterii system nagle odzyskał
    stuprocentową sprawność. Być może Twoje kłopoty z siecią również wynikają z
    tego powodu? Upewnij się jednak, że producent w instrukcji nie zabrania
    podłączania laptopa do zasilania z wyjętą baterią. Z HP nigdy nic nie
    wiadomo ;-)

    JoteR