  • 21. Data: 2015-11-10 23:14:17
    Temat: Re: Karta sieciowa
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Przemysław Ryk wrote:

> [...]
    >
    > Swoją drogą - choć z UPC swoje na pieńku miałem i troszku korespondencji
    > przerobiłem - to jednak nie wpadłoby mi do łba czepiać się ich konsultantów,
    > czy Jaśnie Pani aby na pewno ma sprzęt pozwalający te 250 Mbit
    > przepustowości wykorzystać...
    >
    > Inną kwestią jest, że przy wystawianiu materiałów promocyjnych zachęcających
    > do przejścia na łącze powyżej 100 Mbit to bardziej ogarnięty sprzedawca
    > usługi wystawiłby jakiś materiał objaśniający pt. ,,sprawdź czy Twój komputer
    > jest gotowy na nasze 250 Mbit". No ale do tego poziomu cywilizacji to

    Do tego dochodzi moda na wkładanie do współczesnych laptopów kart
    sieciowych Fast Ethernet.

  • 22. Data: 2015-11-11 03:49:22
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 10 Nov 2015 21:09:45 +0100, Saiko Kila napisał(a):

    (ciach...)
    > Jeśli jest bardzo stara, to może nie mieć złącza na PCI-express, tylko
    > na PCI na przykład. A wtedy 1 Gb i tak nie pójdzie (chyba takich nie
    > robią na PCI).

    Robili robili. :)

    > Albo możesz nie mieć wolnego PCI-express. Ja mam jeszcze
    > taką płytę, że nawet nie wszystkie karty sieciowe na PCI chodzą, bo ma
    > wersję bodajże 2.1, a karty (niektóre) wymagają 2.2. Zresztą PCI-express
    > też nie są kompatybilne między wersjami 1.0x a 1.1 i 2.x. Biorąc pod
    > uwagę takie kwiatki, model płyty jest ważny.

    Serio serio aż tak strasznie z kompatybilnością jest nie halo? Bo w sumie
    gdzie są największe różnice - przepustowość i możliwe do przesłania
    zasilanie?

    > Ja bym na Twoim miejscu sobie darował kartę i większą prędkość. Tylko
    > oczywiście bym też nie płacił ekstra, bo by nie było za co.

    Ej - nie psuj. Będzie arcyciekawy ciąg dalszy tej historii. :D

    [ It's better to reign in hell than serve in heaven. ]
    [ (John Milton) ]

  • 23. Data: 2015-11-11 03:59:22
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 10 Nov 2015 23:14:17 +0100, Poldek napisał(a):

    (ciach...)
    > Do tego dochodzi moda na wkładanie do współczesnych laptopów kart
    > sieciowych Fast Ethernet.

    No akurat na to, to Animka nie ma wpływu.

    [ Foreman: If we don't stop the nerve deterioration quickly, he'll be ]
    [ paralyzed for life. House: Well, luckily, at this rate that should only ]
    [ last about a week. ("House M.D. 1x13 Cursed") ]

  • 24. Data: 2015-11-11 09:56:05
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Oskarż producenta, że na drodze z pracy do domu masz ograniczenie do 90
    > km/h i krętą drogę. To nie fair.

    To animka...
    P.

  • 25. Data: 2015-11-11 09:58:34
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Sherlocka Holmesa, Culombo i detektywa Monka. :)

    Z naciskiem na ostatniego ;)
    P.

  • 26. Data: 2015-11-11 23:12:43
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-11-10 21:09, Saiko Kila pisze:
    > Proces animka <a...@t...wp.pl> zwrócił błąd:

    > Jeśli jest bardzo stara, to może nie mieć złącza na PCI-express, tylko
    > na PCI na przykład.

    Ma PCI Express. Komputer ATI/HP/

> [...]
    >
    > Ja bym na Twoim miejscu sobie darował kartę i większą prędkość. Tylko
    > oczywiście bym też nie płacił ekstra, bo by nie było za co.

    Mam jeszcze tablet. Po Wifi (z tego Horizona) za darmo i bardzo szybko
    śmiga. Telefon też. Ale nie ma to jak normalny komputer :-)

    --
    animka

  • 27. Data: 2015-11-11 23:19:32
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-11-10 23:14, Poldek pisze:

> [...]

    Dowiedziałam sie o tym dopiero jak zrobiłam pierwszy test połaczenia,
    tzn, że powinnam miec kartę 1 GB i dlatego jest jak jest...ale przecież
    do tych 100 Mb/sek powinno dochodzić.
    Niepotrzebnie dołożyłam do abonamentu 10 zł. żeby mieć jeszcze szybszy
    internet i teraz sama z siebie się śmieję.

    > Do tego dochodzi moda na wkładanie do współczesnych laptopów kart
    > sieciowych Fast Ethernet.

    No to te pracują chyba szybciej.

    animka

  • 28. Data: 2015-11-11 23:20:55
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-11-11 09:56, Przemek pisze:
> [...]

    Głodnemu chleb na myśli. Ty sobie rób jak chcesz i nie podtykaj swoich
    głupich sugestii innym.

    --
    animka

  • 29. Data: 2015-11-12 12:41:05
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Bynajmniej https://pl.wikipedia.org/wiki/Fast_Ethernet

  • 30. Data: 2015-11-12 16:54:23
    Temat: Re: Karta sieciowa [OT]
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Głodnemu chleb na myśli. Ty sobie rób jak chcesz i nie podtykaj swoich
    > głupich sugestii innym.

    A ty się naucz odpowiadać na emaile odpowiedniej osobie, bo póki co
    dyskutujesz ze sobą.
    Przem