  • Data: 2015-11-10 19:47:59
    Temat: Re: Karta sieciowa
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    TurboPascal wrote:

    > Gdyby modem Compal miał WiFi 300 Mb/s (brak anten zwn. świadczy raczej o 150 Mb/s)
    jest jeszcze inne ciekawe rozwiązanie - zwn. karta USB 300 Mb/s:
    http://allegro.pl/karta-sieciowa-usb-tp-link-tl-wn82
    2n-300mb-s-wifi-i5703292040.html

    Nie znam modelu Compal, ale brak anten zewnętrznych o niczym nie
    świadczy. Mam tu np. router bez anten zewnętrznych z WiFi a/b/G/N/ac do
    1300 Mbit/sek. To, czy anteny są sterczące, czy schowane za obudową nie
    ma żadnego znaczenia. Nawet te sterczące są oblane z wierzchu
    plastikiem, pewnie podobnej grubości co ścianka obudowy routera z
    antenami nie sterczącymi.