  • 31. Data: 2012-06-09 21:44:25
    Temat: Re: Karta pamięci...
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-06-08 19:26, m4rkiz pisze:
    > "Chris" <s...@s...net> wrote in message
    >
    > http://allegro.pl/listing.php/search?string=adapter+
    micro+sim&category=439&sg=0

    I mam nosić przy sobie wycinarkę + przejściówkę dla 10 modeli telefonów
    .. żart ...

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 32. Data: 2012-06-09 23:42:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <s...@s...de> wrote in message news:jr092u$e5$3@inews.gazeta.pl...

    micro+sim&category=439&sg=0

    > I mam nosić przy sobie wycinarkę + przejściówkę dla 10 modeli telefonów ..
    > żart ...

    To Ty masz problem. On Ci zaproponował praktyczne rozwiązanie:
    wyciąć wszystkie SIMy jakie masz i mieć tyle przejściówek ile SIMów.

  • 33. Data: 2012-06-09 23:44:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A jakie najdluzsze maile odbierales ?
    >
    > Moze jednak maly test ? :-P

    Nie sprawdzałem.
    A wysyłałem emaile z 5-6 fotkami w pełnej rozdzielczości po 3-4 mega każdy.

    >>> http://voices.yahoo.com/what-iphone-memory-leak-8588
    907.html

    > Na temat: system jest do d*, skoro nie ma nad tym kontroli :-)

    To jest system do peceta z "bells & whistles" czy do telefonu?

    > No i co - nie umie, zapomnial to zrobic ?
    >
    > Bo takiego systemu ze podlaczam dysk i nic wiecej robic nie trzeba, to ja
    > nie znam. Nie wykluczam ze nawet jest ... ale znac bym nie chcial :-)

    A ja bym chciał taki, co to zapyta użytkownika po wykryciu karty
    "czy chcesz ją użyć jako rozszerzenie pamięci telefonu czy jako
    pamięć wymienna?" i odpowiednio zamontuje kartę jako folder
    w systemie plików aby karta była przeźroczystym przedłużeniem
    pamięci telefonu.

  • 34. Data: 2012-06-10 00:09:22
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-06-09 23:42, Pszemol pisze:

    > To Ty masz problem. On Ci zaproponował praktyczne rozwiązanie:
    > wyciąć wszystkie SIMy jakie masz i mieć tyle przejściówek ile SIMów.

    Do tego worek baterii (a sorry w iphonie nie da się zmienić), kilka
    ładowarek a może jakaś się przyda ....

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 35. Data: 2012-06-10 00:11:12
    Od: atm <...@v...pl>

    > Pokaż tą większość bo ja jakoś tego nie widzę ...

    Moze nawet nie chodzi o wiekszosc (jeszcze) ale o trend.
    Niestety, ostatnio HTC z nowymi modelami dolaczyl do tego trendu.
    Masz zatem iP, nowe Nokie oraz nowe HTC. Co wiecej trend ten przewiduje
    likwidacje kart pamieci i wymienne baterie.
    Na placu boju pozostal Samsung i Motorola ale czy na dlugo, jesli na
    modelu 32GB mozna zarobic znacznie wiecej niz na modelu 8GB plus mSD,
    przy okazji tnac koszty gniazda kart pamieci?

  • 36. Data: 2012-06-10 00:31:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jr0hm2$h0m$1@node2.news.atman.pl...

    > Moze nawet nie chodzi o wiekszosc (jeszcze) ale o trend.
    > Niestety, ostatnio HTC z nowymi modelami dolaczyl do tego trendu.
    > Masz zatem iP, nowe Nokie oraz nowe HTC.

    A Samsungowe Galaxy mają duże SIMy?

    > Co wiecej trend ten przewiduje likwidacje kart pamieci i wymienne baterie.

    E... te wymienne karty pamięci chyba się utrzymają trochę jeszcze.

    > Na placu boju pozostal Samsung i Motorola ale czy na dlugo, jesli na
    > modelu 32GB mozna zarobic znacznie wiecej niz na modelu 8GB plus mSD,
    > przy okazji tnac koszty gniazda kart pamieci?

    Ale klienci marudzą że kart nie mogą wyjąć... :-)

  • 37. Data: 2012-06-10 00:50:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <s...@s...de> wrote in message news:jr0hin$28s$1@inews.gazeta.pl...

    > Do tego worek baterii (a sorry w iphonie nie da się zmienić), kilka
    > ładowarek a może jakaś się przyda ....

    Histeryzujesz... mówiłeś o SIMach, teraz płaczesz o bateriach?

  • 38. Data: 2012-06-10 12:19:35
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-06-10 00:31, Pszemol wrote:

    > A Samsungowe Galaxy mają duże SIMy?

    Dziendobry:
    Behind the back battery cover we have the microSIM slot and microSD
    expansion bay.
    http://pocketnow.com/wp-content/uploads/2012/06/back
    open.jpg
    Czyli juz nawet Samsung pekl. MOze to i dobrze. W sumie nie chcialbym
    miec w telefonie typowego slotu SD zamiast mSD. Jesli ze zmiana
    wielkosci karty sim pojdzie cos korzystnego to wlasciwie czemu nie.

    > E... te wymienne karty pamięci chyba się utrzymają trochę jeszcze.

    Cos mi sie wydaje, ze bedzie inaczej, spojrz chocby na tablety -
    najnowsze wersje kastrowane ze wszystkiego co mozna jak chocby nowy
    Transformer czy tablety Samsunga. Jak wspomnialem wczesniej podobnie
    wyglada sprawa w przypadku smartfonow Nokii, Appla czy HTC.
    Mysle, ze mozna za to podziekowac firmie Apple...

    > Ale klienci marudzą że kart nie mogą wyjąć... :-)

    Chyba tylko ci bardziej swiadomi ;] Dla przecietnego konsumenta karta
    moze stanowic dodatkowe utrudnienie jak chocby wspomniany przez Ciebie
    programista.
    Dla mnie idealnym ukladem jest 8-16GB wlutowanej plus slot mSD.

  • 39. Data: 2012-06-10 13:16:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Jun 2012 16:44:56 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Nie sprawdzałem.
    > A wysyłałem emaile z 5-6 fotkami w pełnej rozdzielczości po 3-4 mega każdy.

    A jak dostaniesz 700MB filmu ? :-)

    > To jest system do peceta z "bells & whistles" czy do telefonu?

    Do telefonu. Jedna zlosliwa aplikacja i zadzwonic nie mozesz - to chyba
    dyskwalifikuje telefon ? :-)

    > A ja bym chciał taki, co to zapyta użytkownika po wykryciu karty
    > "czy chcesz ją użyć jako rozszerzenie pamięci telefonu czy jako
    > pamięć wymienna?"

    Alez iphone to g*, ze tak nie pyta :-P

    > i odpowiednio zamontuje kartę jako folder
    > w systemie plików aby karta była przeźroczystym przedłużeniem
    > pamięci telefonu.

    to dwie rozne sprawy. A nawet trzy. Telefon ma pamieci co najmniej dwie -
    RAM operacyjny i "dysk", obie potrzebne w roznym stopniu.
    A zamontowanie jako folder nie "przedluzy" pamieci telefonu, bo rozne dane
    beda zapamietane przeciez w innym folderze.

    Ale na swojej nokii mam opcje gdzie rozne rzeczy umieszczac - fotki z
    telefonu, dyktafon ... ale juz np opcji dla folderow poczty nie widze :-)

    J.

  • 40. Data: 2012-06-10 13:43:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A jak dostaniesz 700MB filmu ? :-)

    Obawiam się że serwer pocztowy z którego korzystam tego nie przełknie.
    Niech sprawdzę:
    interia.pl -100MB
    hotmail.com - 200 załączników po 50MB każdy max
    yahoo.com - załączniki 20MB max
    gmail.com - załączniki 20MB max

    Film 700MB musiałby być pocięty, jak sam widzisz.

    > Do telefonu. Jedna zlosliwa aplikacja i zadzwonic nie mozesz - to chyba
    > dyskwalifikuje telefon ? :-)

    Najwyraźniej nie dyskwalifikuje bo miliony użytkowników jest
    z niego na codzień zadowolone. Ale może tłumaczyć dlaczego
    AppStore nie jest puszczone na żywioł i jest jakaś kontrola tego
    co tam się wpuszcza a co odrzuca.

    > Alez iphone to g*, ze tak nie pyta :-P

    Zaraz... czegoś tu nie rozumiesz :-) iPhone nie ma gniazda microSD card.

> [...]
    >
    > Ale na swojej nokii mam opcje gdzie rozne rzeczy umieszczac - fotki z
    > telefonu, dyktafon ... ale juz np opcji dla folderow poczty nie widze :-)

    I pewnie tak samo jest na Androidzie - ale ktoś tu napisał że program
    pocztowy może osobno użyć karty. Tak czy inaczej obsługa pamięci
    na karcie jest zrobiona pokracznie - ciekaw jestem jeśli iPhone
    kiedyś dostanie gniazdo karty to jak będzie wyglądać jej obsługa...