    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Karta pamięci...
    Date: Sat, 9 Jun 2012 06:27:44 -0500

    news:156gxvq1jn3vy$.1rsugplydxpqt$.dlg@40tude.net...

    > Moze najpierw zrobimy test, a potem bedziemy dyskutowac ?
    > Moge ci podeslac pare dluzszych plikow, tylko podaj adres :-)

    No ale ja wiem co się stanie, po co filozofować?

    > A na razie
    > http://www.youtube.com/watch?v=Su54MoeHUsg
    > http://voices.yahoo.com/what-iphone-memory-leak-8588
    907.html

    No ale co Ty mi tu pokazujesz:
    "Because a memory leak is a problem with an app, not the iPhone"
    Pisz na temat.

    > I bardzo technicznie
    > http://akosma.com/2009/01/28/10-iphone-memory-manage
    ment-tips/

    No super, ale ja tu nie piszę o błędach w aplikacjach tylko
    o zarządzaniu miejscem na pamięci systemu plików...

    > No ustroju - nie po to przez 20 lat izolowalismy klientow od szczegolow
    > technicznych, zeby teraz im wszystko wykladac.
    >
    > Ja tam na innych wychowany, wiec mnie nie dziwi ze mam pamiec, system
    > plikow, partycje, i ze moge gdzies miejsce miec, a gdzie indziej
    > zabraknie.

    Ten kolega co to mu w Androidzie miejsca zabrakło, wyobraź sobie
    jest inżynierem elektronikiem i programistą z Anglii... Więc mowa
    o "ustroju" jest niepotrzebna. On karty nie wyciąga, on chce jej
    użyć do rozszerzenia pamięci wewnętrznej telefonu, aby właśnie
    zmieścić więcej filmów i załączników do maila i aby telefon mu
    nie przestał działać jak ktoś mu wyśle kilka fotek antycznego auta :-)
    Ma 50-parę lat i nie traktuje telefonu jak zabawki w której się
    ubranka zmienia jak na lalce czy karty pamięci wymienia :-)))