  • 21. Data: 2009-08-26 18:14:28
    Temat: Re: Karta graficzna ATI do 300z3?
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 06:20:18 -0700 (PDT), himen1330 napisał(a):

    > Dodam że posiadam mobo DFI Infinity P965-S i jeżeli dobrze pamiętam
    > jest ona na chipsecie ATI więc GF chyba nie będzie najlepszym
    > rozwiązaniem?

    Nie. To zdecydowanie chipset od Intela. Ale i tak nie ma różnicy. W tum
    segmencie cenowym Ati jest nie do pobicia.

  • 22. Data: 2009-08-26 18:16:20
    Temat: Re: Karta graficzna ATI do 300zł?
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 05:36:52 -0700 (PDT), himen1330 napisał(a):

    > Ot słuszna uwaga, wybierać oczywiście wersje z DDR4?

    Nie ma DDR4. Są albo 3 albo 5. Wybierać 5

  • 23. Data: 2009-08-26 18:44:49
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    > Nie ma DDR4. Są albo 3 albo 5. Wybierać 5
    No nie do konca... Ati3870 jest w wersji ddr4. Moze autorowi chodzilo o to,
    ze nie ma Ati3850 z takimi kosteczkami.... nie wiem, to w tym momencie
    napisze, ze nie wiem bo widzialem tylko 3870 na ddr4.

  • 24. Data: 2009-08-26 19:49:42
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Gamariel pisze:
    > No nie do konca... Ati3870 jest w wersji ddr4. Moze autorowi chodzilo o to,
    > ze nie ma Ati3850 z takimi kosteczkami.... nie wiem, to w tym momencie
    > napisze, ze nie wiem bo widzialem tylko 3870 na ddr4.

    Ja nawet jestem posiadaczem takiej :P

  • 25. Data: 2009-08-26 20:07:47
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Nie ma DDR4. Są albo 3 albo 5. Wybierać 5

    Wątek był o karcie ATI do 300 zł a z tego co widzę Wy zaraz GF 275/285
    polecicie.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 26. Data: 2009-08-26 20:20:42
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    > Wątek był o karcie ATI do 300 zł a z tego co widzę Wy zaraz GF 275/285
    > polecicie.

    O przepraszam bardzo :) Ja tam obstaje od samego poczatku watku i w realu
    tez = ATI HD3850 fsb256bit, 512DDR3 i koniec kropka... uwazam ze to bardzo
    fajna karta do 300pln, bo ma byc do 300 przeciez... :)
    Poza tym dysputy nad tym czy 3850/3870 gorsze czy lepsze od 9600gt sa zbedne
    raczej, bo to karty bardzo podobne wydajnosciowo i jesli ktoras jest lepsza
    to tylko w niektorych sytuacjach i o max5% a to jest praktycznie nic w
    fpsach haha... bo jak bedzie mialo skakac to i tak bedzie tylko ze "troche
    plynniej" :P

    Poza tym Autor tematu rozpatruje chyba tylko i wylacznie ATI wiec
    reklamowanie GF jest zbednym posunieciem :)

    A jesli juz ktos z wypowiadajacych sie i sklaniajacych ku gf9600gt (bo
    lepsze i wydajniejsze) nadal obstaje przy tym, to powiem tylko tyle...
    zarowno ati3850 jak i gf9600gt jest cieniutka karta i budzetowa, rozpatrujac
    sprawe pod katem wydajnosci w nowych grach w rozdzielczosci powyzej 1280 i z
    AA oraz innymi wodotryskami :)

    Takze zakonczmy temat faktem ze w cenie do 300PLN z kart ATI jest 3850 z
    roznymi modelami chlodzenia albo jak sie uda wersja 3870 = to kwestia
    aktualnych cen i wartosci dolara oraz problemow ekonomiczno-katastroficznych
    na wschodzie :) albo jak ktos sie upiera GF i z tej firmy to chyba tylko
    9600gt labo gso jak sie uda wogole je znalezc w cenie do 300PLN.

    Pozdrawiam i mam nadzieje ze Autor watku cos wreszcie wybierze dla siebie
    haha

  • 27. Data: 2009-08-26 22:36:53
    Od: himen1330 <h...@g...com>

    Wiem że tematy o kartach graficznych to jest studnia bez dna i można
    drążyć ją i drążyć... jako że w przeszłości miałem 2900 Pro,
    ukierunkuje swoje poszukiwania właśnie na HD 3870. Po GF mam pewien
    niesmak, prawie w każdym jakim miałem (4) po jakimś czasie padało TV-
    out, a w ostatnim 8600GTS padło najpierw TV-otu a po miesiącu chyba
    pamięci bo w 3D i filmach zaczęły się pojawiać niezliczone ilości
    artefaktów. Także chyba dozgonnie będzie mi towarzyszyć firma ATI a
    raczej AMD tak Panowie? :)

  • 28. Data: 2009-08-27 06:41:52
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    Mam podobnie z GF, u mnie dodatkowo zawsze mialem problemy z zestawem GF +
    karta TV, nie wiem skad ta zaleznosc kosmiczna haha.
    Co do nazwy, to teraz chyba ATI AMD, bo z tego co slyszalem to oznakowanie
    bedzie zawierac czlon ATI gdyz nie bylo tu totalnej fuzji, a zespoly
    dzialaja razem, wiec nazwa jest teraz dwuczlonowa. Ale co przyniesie
    przyszlosc.... okaze sie za jakis czas :)

  • 29. Data: 2009-08-28 14:20:55
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Jak się ma brudno, to zarasta :P
    > Ja mam HD 3870 DDR4 Sapphire i nie zarasta - a mam ją w kompie 10
    > miesięcy.

    mi też nic nie zarasta, co najwyżej cieniutka warstwa kurzu. Co innego w
    blokach z centralnym ogrzewaniem gdzie mamy bardzo suche powietrze. Jak do
    tego dojdą jeszcze psy, koty i dzieci to po 3 miesiącach mamy kartę ładnie
    napakowaną kłakami z zero przewiewu. Wiem bo widuje takie na porządku
    dziennym. Ostatnio pewnemu gościowi padła właśnie HD3870 od Sapphire.
    Przyczyna przegrzanie w upalne lipcowe dni + kurz który dokładnie zalepił
    wszystkie blaszki. Efekt - artefakty i restarty.
    Lepiej już poszukać karty pasywnie chłodzonej gdzie mamy wielki radiator i
    założyć na niego wolnoobrotowy 8-9 cm wentylator z nadmuchem w kierunku
    blaszek. Bezawaryjność gwarantowana.