  • 1. Data: 2014-11-11 17:07:44
    Temat: Karta dźwiękowa, która dorówna ALC1150
    Od: "Pajonk" <p...@o...pl>

    Witam,

    Ostatnio kupiłem płytę główną z ALC889 - byłem zdziwiony, bo integra ta
    zastąpiła mi sound blastera x-fi i dorównała mu dźwiękiem. Byłem przekonany
    że samodzielna karta zawsze będzie lepsza nawet od najlepszych
    zintegrowanych, ale brat ostatnio kupił płytę gaming 7 z układem ALC1150 i
    jestem w lekkim szoku, bo gra o wiele lepiej od mojego od ALC889 na
    Gigabyte. Widzę że całkiem fajnie cenowo wypada Xonar DX, ale pytanie czy
    dorówna dźwiękowi z ALC1150?

    Dzięki za odpowiedzi

  • 2. Data: 2014-11-11 17:21:12
    Temat: Re: Karta dźwiękowa, która dorówna ALC1150
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 Nov 2014 17:07:44 +0100, Pajonk napisał(a):

> [...]
    > jestem w lekkim szoku, bo gra o wiele lepiej od mojego od ALC889 na
    > Gigabyte. Widzę że całkiem fajnie cenowo wypada Xonar DX, ale pytanie czy

    My tu żuczki cienkie, nam każda karta co ma wsp. nieliniowych ponizej 0,1%
    gra jednakowo dobrze :) A tak nawiasem to jakie kryterium jakości dźwięku
    stosowałeś do porównań?
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2014-11-11 20:52:42
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > My tu żuczki cienkie, nam każda karta co ma wsp. nieliniowych ponizej 0,1%
    > gra jednakowo dobrze :) A tak nawiasem to jakie kryterium jakości dźwięku
    > stosowałeś do porównań?

    Diabli wiedzą co tam właściwie podłączył, ale tak samo byłem w szoku jak
    przesiadłem się na płytę Gigabajta z ALC892 i stwierdziłem że już nie
    mam co żałować SB Live Gold'a że nie działa na Win7 x64.
    Podłączam głośniki Wharfedale Modus lub słuchawki Sennheiser HD555 i
    kryterium dla mnie to czy mi się dźwięk podoba. I jakoś nie ciśnie mnie
    do zmiany na coś "lepszego" bo po prostu nie potrzebuję.
    :)

    Irokez

  • 4. Data: 2014-11-12 09:53:07
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    > My tu żuczki cienkie, nam każda karta co ma wsp. nieliniowych ponizej 0,1%
    > gra jednakowo dobrze :) A tak nawiasem to jakie kryterium jakości dźwięku
    > stosowałeś do porównań?

    Ja zawsze brałem pod uwagę poziom pisków, brzęczeń,itd które przenikały
    do toru audio z pobliskich układów cyfrowych. Yo była zawsze największa
    bolączka dźwięku w PC.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2014-11-12 19:14:59
    Od: "Pajonk" <p...@o...pl>

    .net...
> [...]

    >gra jednakowo dobrze :) A tak nawiasem to jakie kryterium jakości dźwięku

    Najzwyklejszy odsłuch - różnicę czuć w każdym utworze z flac czy youtuve,
    bez różnicy. 1150 gra czyściej, lepiej separuje dźwięki. Końcówka toru audio
    to integra denona optical class a(jedna z lepszych) + Tonsil Maestro II.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-11-12 19:54:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Nov 2014 19:14:59 +0100, Pajonk napisał(a):

    > Najzwyklejszy odsłuch

    Hmmm...
    --
    Jacek