    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Karta do tel bez umowy - tanio
    Date: Wed, 07 Dec 2016 17:51:59 +0100

    W dniu 07.12.2016 o 16:44, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Witam.
    > Poszukuję jakiejś karty do tel z możliwością prowadzenia rozmów. SMS nie
    > potrzebne, internet nie potrzebny.
    > Chodzi mi o jak najdłuższe działanie takiej karty i jak najtańsze,
    > jednoczesnie by nie było zbyt upierdliwe przedłużanie ważności takiej
    > karty.
    > Marzy mi się coś takiego że doładowuję kartę kwotą powiedzmy 10 zł, i
    > wysyłam kod USSD celem włączenia/przedłużenia działania karty/pakietu czy
    > jak to tam zwać. Cos mi się obiło ostatnio o uszy że coś takiego jest w
> [...]
    trudno doradzić coś konkretnego. Każda sieć (większość), oferuje
    przynajmniej jedną taryfę w której jest rok ważności konta. wirgin ma
    freemium gdzie dodatkowo dostaniesz 30 darmowych minut co miesiąc
    we wspomnianym playu rok ważności jest (chyba nie przemijającym) bonusem
    za rejestracje karty. w orange dla nowej karty rok ważności "kosztuje" 3zł

    ToMasz