  • Data: 2011-04-19 07:16:12
    Temat: Re: Karta WiFi n-ka do stacjonarki
    Od: gordon <j...@m...kompuer.w.dom.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-04-19 01:25, Feromon wrote:

    > Użytkownik "gordon" <j...@m...kompuer.w.dom.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > JAK BARDZO Z DALA?

    No dobra, "z dala" użyłem trochę na wyrost ;) W linii prostej będzie
    jakieś... 1,5m :D Ale poważenie to po drodze (w linii prostej) jest
    ściana, przez którą, z różnych powodów, nie chcę się przebijać z kablem,
    a opcji przepuszczenia pod listwami i futrynami dookoła też za bardzo
    nie biorę pod uwagę - stąd tzw. wygodnictwo i chęć puszczenia
    wszystkiego via WiFi.

    pozdrawiam,
    gordon