  • Data: 2009-08-12 22:54:56
    Temat: Re: Karta PCMCIA Wi-Fi 16-bit.
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    ** X-rye <d...@i...pl> wrote:

    > Szukam dobrej karty Wi-Fi do Jornady 720 i musi byc to koniecznie karta
    > 16-bit, poniewaz Jornada nie wspiera 32-bit. dentycznie zreszta jak Niec
    > 900c, ale kupilem Jonarde, bo byla okazja :) Moze byscie cos polecil do
    > wardrivingu, bo glownie na tym mi zalezy, tylko chodzi mi o lamanie
    > zabezpieczen, wiec karta musi dzialac w trybie monitora, a nie tylko
    > nasluchu. Wim, ze trudno jest znalezc porzadna karte i to na dodatek stara
    > 16- bit., ale moze jest na grupie ktos obeznany z tematem wardrivingu i sam
    > posiada Jonarde z karta dzialajaca w trybie monitora, wiec prosilbym o
> [...]

    Kup sobie telefon i jakiś internet mobilny bo złamać to nogę możesz jakoś przy
    pechu dużym, a nie COKOLWIEK tą Jornadą. PRI jak sam zauważasz nie ma
    odpowiedniego sprzętu, SEC nie ma odpowiedniej mocy przetwarzania, TER brak
    oprogramowania dedykowanego do tego - co Ty chcesz na tym odpalać? WinCE czy
    NetBSD jako trzecia osoba na świecie, której się powiodło?

    --
    + ' .-. .
    , * ) )