  • Data: 2012-05-14 23:15:00
    Temat: Re: Karta 2xHDMI ?
    Od: Michal <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    qwerty wrote:

    > Co ma do tego, skoro system twierdzi, że nie jest podłączony.

    Uczulam na to, bo u mnie na poprawnej przejściówce na początku po
    podłączeniu nowego monitora z wejściem cyfrowym tylko HDMI Win7 HP 64bit
    (systemowy mikser) też z uporem maniaka twierdził, że HD Audio na R4850
    nie jest podłączone. Nie pamiętam co pomogło - czy wyłaczenie chwilowe i
    ponowne włączenie Crossfire (2x R4850) czy zainstalowanie kolejnej
    wersji sterowników w cyklu miesięcznym u ATI/AMD. Teraz wszystko jest
    OK, choć z głośników wbudowanych w monitor korzystam sporadycznie, jak
    nie chce mi się włączyć całego systemu 7.1

    s.svg

    > Z tego co zrozumiałem to u Ciebie przejściówka wygląda jak Dual Link?

    Ściślej DVI-D Dual Link - czwarty schemat od góry.

    > Jeżeli tak to jest potwierdzenie, że asus do 3650 pro dał dupy i dał
    > wadliwy adapter.

    Możliwe, ale weź pod uwagę jeszcze to co pisałem na początku tego postu.
    U mnie przez pewien czas było tak samo.
    Szczerze mówiąc nie za bardzo wierzę, że producent sprzętu zaliczył taką
    wtopę (gdyby to była PL hurtownia to co innego, a nasi dystrybutorzy
    potrafią robić różne rzeczy - w tym moim asusowym R4850
    (wersja niereferencyjna z glaciatorem) brakowało mostka CrossFire.
    Przez pierwsze 1,5 roku mi to za bardzo nie przeszkadzało, ale potem
    musiałem kupować na Allegro płacąc za przesyłkę więcej niż za sam mostek.

    --
    /MB