  • 1. Data: 2009-12-17 11:23:01
    Temat: Karkołomny eksperyment
    Od: "Swiezak" <suckMYrocket!!!@gmail.com>

    Mam dysk twardy z częściowo uszkodzoną powierzchnią. Nie pomaga format,
    scandiski, etc. Przy zapisywaniu na jednej z partycji z wydzielonym
    uszkodzonym obszarem czasem pojawia się błod zapisu. Jak myślicie. Co by
    było, gdyby sprróbować na w.w. obszarze zastosować kompresję?

    Pozdrawiam, M.

    __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database
    4695 (20091217) __________

    http://www.eset.com

  • 2. Data: 2009-12-17 11:27:25
    Temat: Re: Karkołomny eksperyment
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 17.12.2009 12:23, Swiezak wrote:
> [...]
    > uszkodzonym obszarem czasem pojawia się błod zapisu. Jak myślicie. Co by
    > było, gdyby sprróbować na w.w. obszarze zastosować kompresję?

    Mozesz sprobowac:

    http://www.allegro.pl/item838466943_sprezarka_kompre
    sor_przemyslowy_3_tloki.html

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 3. Data: 2009-12-17 11:32:50
    Od: "Swiezak" <suckMYrocket!!!@gmail.com>

    Może kompresor windows jest na tyle cwany, że potrafi oddzielić sektory
    nadające się do użycia od tych które się do uzycia nie nadają. Szedłbym
    swoim tokiem rozumowania raczej w tym kierunku

    Pozdrawiam, M.

  • 4. Data: 2009-12-17 12:16:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 12:23:01 +0100, Swiezak napisał(a):

    > Co by
    > było, gdyby sprróbować na w.w. obszarze zastosować kompresję?

    Ja myślę że to g... da. Lepiej spartycjonuj dysk tak by uszkodzone obszary
    zostawić poza partycjami.
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2009-12-17 12:24:26
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    Swiezak pisze:
    > Może kompresor windows jest na tyle cwany, że potrafi oddzielić sektory
    > nadające się do użycia od tych które się do uzycia nie nadają. Szedłbym
    > swoim tokiem rozumowania raczej w tym kierunku

    A niby dlaczego akurat *kompresor* miałby być taki "cwany"?

    Będzie tylko gorzej.

    Po prostu nie używaj uszkodzonego dysku. Albo w ostateczności
    nie zakładaj partycji na uszkodzonym obszarze.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 6. Data: 2009-12-17 14:53:28
    Od: "Swiezak" <suckMYrocket!!!@gmail.com>

    > Będzie tylko gorzej.
    >
    > Po prostu nie używaj uszkodzonego dysku. Albo w ostateczności
    > nie zakładaj partycji na uszkodzonym obszarze.

    Dziękuję! Wszystko wiem. Pozostaje mi wierzyć na słowo

    4696 (20091217) __________

    http://www.eset.com

  • 7. Data: 2009-12-17 15:04:13
    Od: "Swiezak" <suckMYrocket!!!@gmail.com>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja myślę że to g... da. Lepiej spartycjonuj dysk tak by uszkodzone obszary
    > zostawić poza partycjami.
    > --
    > Jacek

    Dysk już dawno jest spartycjonowany, tyle tylko, że żal mi strasznie tych
    uszkodzonych 70gb

    Pozdro, M.

  • 8. Data: 2009-12-17 15:07:48
    Od: "Swiezak" <suckMYrocket!!!@gmail.com>

> [...]
    > Jacek

    Dysk już dawno jest spartycjonowany, tyle tylko, że żal mi strasznie tych
    kilkudziesięciu uszkodzonych gb, a trudno mi określić, któy dokładnie obszar
    jest niepewny,a któy jest już kompletnie dead.

    Pozdro, M.

  • 9. Data: 2009-12-17 15:12:50
    Od: "Ent" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Swiezak" <suckMYrocket!!!@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > uszkodzonym obszarem czasem pojawia się błod zapisu. Jak myślicie. Co by
    > było, gdyby sprróbować na w.w. obszarze zastosować kompresję?

    walcz z kryzysem: wyrzuć ten dysk i kup nowy

  • 10. Data: 2009-12-17 21:03:46
    Od: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>

    > Dysk już dawno jest spartycjonowany, tyle tylko, że żal mi strasznie
    > tych uszkodzonych 70gb

    A ja mam takiego flopa Sony 1.44MB, ale ma chyba 55 badblockow
    (kilkadziesiąt kB).
    Strasznie szkoda mi reszty.
    Co mam zrobic?

    Ps. Wyrzuć ten złom i przestań się wygłupiać.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327