  • 91. Data: 2012-06-06 12:11:56
    Temat: Re: Karetka na bramkach autostrady
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Grunt, że kierowca karetki już wie gdzie jest przycisk i zamiast 3 minut
    > straci 10s.

    Nie wiem skąd wziąłeś te 3 minuty, więc wyliczenie z powietrza.

    > Nie jest to może jeszcze pełen sukces, ale (170/180)*100 = 94,4(4)%

    Póki co to ładnie widać bałagan, którego końca nie widać,

  • 92. Data: 2012-06-06 12:13:52
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-06-06 12:11, Artur Maśląg pisze:

    > Nie wiem skąd wziąłeś te 3 minuty, więc wyliczenie z powietrza.

    Z postu J.F. Ale ja się juz wypisuję z bicia piany :)

  • 93. Data: 2012-06-06 12:14:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-06 11:53, Sebastian Kaliszewski pisze:
    > Artur Maśląg wrote:
    (...)

    > Mylisz. Z tej strony nie ma (tzn. może otworzyć podchodząc do niej). To
    > jest wjazd a nie wyjazd.

    LOL - najpierw piszesz, że nie może i tym samym zdaniu sobie
    zaprzeczasz.

  • 94. Data: 2012-06-06 12:26:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    (...)

    > Z postu J.F.

    Nie wiem czy to jest dobre źródło :)

    > Ale ja się juz wypisuję z bicia piany :)

    Mnie zastanawia, czemu ludzie skupiają się na udowadnianiu jaki to
    jest debil z kierowcy karetki (nie znając wielu faktów), a w zasadzie
    pomijają kwestię zasad i organizacji ruchu dla służb.

  • 95. Data: 2012-06-06 13:23:44
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Bazuję na relacji kierowcy karetki, który tak to opisywał w TV.
    > Mówił że stał 3 minuty pod bramkami i pracownicy nie otwierali mu
    > szlabanu.
    > Potem postanowił wysiąść z karetki i ręcznie otworzyć szlaban.

    J.F. podaje link do wiadomości, która trochę uściśla fakty.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 96. Data: 2012-06-06 13:44:07
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Nie wiem skąd wziąłeś te 3 minuty, więc wyliczenie z powietrza.

    Obsługa karetki podawała że stała 3 min .. tak więc wiadomość raczej pewna.

  • 97. Data: 2012-06-06 14:22:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-06 13:44, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Obsługa karetki podawała że stała 3 min .. tak więc wiadomość raczej pewna.

    ROTFL

  • 98. Data: 2012-06-06 15:59:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    (...)

    >Nie wiem czy to jest dobre źródło :)

    Takie oficjalne stanowisko firmy Kapsch - nie wiadomo dokladnie ile
    trwal incydent, bo rozni ludzie roznie zeznaja, od kilkudziesieciu
    sekund do 3 minut :-)

    Nie spodziewam sie tez aby to trwalo mniej - co, kierowca podjezdza i
    od razu wyskakuje wylamywac ?

    To dopiero za drugim razem, na nastepnej bramce :-)

    >Mnie zastanawia, czemu ludzie skupiają się na udowadnianiu jaki to
    >jest debil z kierowcy karetki (nie znając wielu faktów), a w zasadzie
    >pomijają kwestię zasad i organizacji ruchu dla służb.

    Jakos zwykli kierowcy, a wiec nawet ci mniej inteligentni od sredniej,
    nie maja problemu dostania sie na autostrade bez kogutow, normalnym
    trybem.

    J.

  • 99. Data: 2012-06-06 16:43:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jakub,

    > Z postu J.F. Ale ja się juz wypisuję z bicia piany :)

    Przecież to kierowca karetki sam powiedział, że czekał w Przylesiu 3
    minuty.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 100. Data: 2012-06-06 16:52:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-06 15:59, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    > W dniu 2012-06-06 12:13, Jakub Witkowski pisze:
    > (...)

    > Takie oficjalne stanowisko firmy Kapsch -

    A gdzie? Podawałem co podał rzecznik Kapsch na podstawie monitoringu
    - 64 sekundy. Jak masz to oficjalne stanowisko z innymi danymi to
    pokaż. Nie chcesz chyba napisać, że ktoś zmanipulował dane z
    monitoringu i nagle czas się zmienił?

    > nie wiadomo dokladnie ile
    > trwal incydent, bo rozni ludzie roznie zeznaja, od kilkudziesieciu
    > sekund do 3 minut :-)

    Za jakiś czas przeczytasz, że stał tam 15 minut z umierającym
    pacjentem, a wszytko przez PO, Tuska itd.