  • 101. Data: 2012-06-06 17:17:29
    Temat: Re: Karetka na bramkach autostrady
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-06-06 11:47, J.F pisze:

    >Niekoniecznie są to bramki końcowe - może ta na A4 przed Gliwicami
    >taką akurat jest.

    Tak, bo to jest koniec odcinka platnego. Odcinka od Wroclawia :-)

    >A może jednak nie i powinni poczekać na interwencję operatora?

    A tam panie pacjent sie wykrwawia :-)

    >Jak widać była.

    Ale to jest logika stalinowska :-)

    J.

  • 102. Data: 2012-06-06 18:12:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-06-06 15:59, J.F pisze:

    >A gdzie? Podawałem co podał rzecznik Kapsch na podstawie monitoringu
    >- 64 sekundy.

    to co podawalem
    http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,11874630,Incydent
    _z_karetkami_na_A4_trwal_sekundy___Stracil.html

    aktualizowane 21:03

    wczesniejsze byly rozne
    http://opole.gazeta.pl/opole/1,35114,11869012,Nie_po
    dniosl_szlabanu_dla_karetki__zostal_zwolniony.html
    http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103087,11866984,Nowak__Z
    wolniono_osobe__ktora_nie_podniosla_szlabanu.html

    To pierwsze, a w zasadzie ostatnie imo najbarbardziej pelne i
    wiarygodne.

    A tu masz jeszcze uwiarygodnione audiowizualnie
    0697,Operator_bramek_na_A4_nie_poczuwa_sie_do_winy__
    Kierowca.html

    Tylko to jeszcze wczesniejsze i jakos tu mowa o jednej sprawie. No i
    czy na podstawie tego co pan rzecznik mowi mozna zwolnic pracownika ?

    J.

  • 103. Data: 2012-06-06 18:17:16
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Artur Maśląg wrote:
    > (...)

    > LOL - najpierw piszesz, że nie może i tym samym zdaniu sobie
    > zaprzeczasz.

    Czegoś nie rozumiesz, czy (nieudanie) starasz się błyszczeć?

    \SK

  • 104. Data: 2012-06-06 18:32:32
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Chciałbyś.

    Taka jest rzeczywistość. To że Trollu Futrzaku sobie skręcasz temat jak ci
    pasuje rzeczywistości tej nie zmieni.

    > No cóż, skoro czegoś nie rozumiesz to zapytaj.

    Ja tu widzę jednego który "błyszczy" :) Futrzak jakiś taki czy cóś...

    [...]
    \SK

  • 105. Data: 2012-06-06 18:35:01
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    J.F wrote:

    > Tak, bo to jest koniec odcinka platnego. Odcinka od Wroclawia :-)

    > A tam panie pacjent sie wykrwawia :-)

    > Ale to jest logika stalinowska :-)

    Nie to jest logika Futrzaka który strasznie chce błyszczeć tylko mu nie idzie :)

    \SK

  • 106. Data: 2012-06-06 18:40:22
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    J.F. wrote:

> [...]
    > aż obsługa podniesie szlabany. Ostatecznie wyłamali zabezpieczenia i
    > wjechali na A4. Tłumaczyli, że była to sytuacja zagrażająca życiu ciężko
    > poszkodowanych ofiar.
    >
    > Tu firma Kapsch Telematic Services odpowiedzialna za pobór opłat na A4 nie
    > dopatrzyła się błędu po stronie swoich pracowników. Bramki są bowiem
    > samoobsługowe, więc nie było tam nikogo, kto mógłby pomóc w sytuacji, gdy
    > kierowca nie wiedział, jak pokonać szlaban. Tymczasem - jak tłumaczą
    > przedstawiciele operatora - wystarczyło pobrać bilet. Wtedy bramki

    Czyli kierowcy mądrzy inaczej. Ale Futrzak będzie nadal twierdził że mądrzy i
    niewinni :)

> [...]
    > FM Krzysztof Gorzkowski z Kapsch Telematic Services. Wtedy również oba
    > ambulanse poruszały się na sygnałach.
    >
    > - Wówczas operator powinien czym prędzej podnieść szlaban ręcznie, jeżeli
    > nie mógł tego zrobić elektronicznie. Zrobił to za niego kierowca karetki.
    > Nie czekał, wysiadł z karetki i przekręcił szlaban. Trwało to trzy, może
    > cztery sekundy, nie dłużej. Tak pokazuje monitoring - relacjonuje. Jak
    > dodaje, ich pracownik w takiej sytuacji powinien zareagować szybciej,
    > zwłaszcza że był przeszkolony na wypadek takich zdarzeń. Tymczasem reakcji

    Na pewno go wyrzucili za to że nie otworzył już szlabanu na wjeździe -- tak
    wynika z logiki Fuczaka :)

    \SK

  • 107. Data: 2012-06-06 19:47:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-06 18:12, J.F pisze:

    > to co podawalem
    > http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,11874630,Incydent
    _z_karetkami_na_A4_trwal_sekundy___Stracil.html

    Nie rób sobie ze mniej jaj - napisałeś "oficjalne stanowisko firmy
    Kapsch". Jako żywo ja takiego nie widzę.

    > Tylko to jeszcze wczesniejsze i jakos tu mowa o jednej sprawie.

    A Ty myślisz, że ja to tak z przypadku piszę od początku o burdelu
    systemowym i o tym, że wiele osób ocenia bez znajomości faktów?

    > No i czy
    > na podstawie tego co pan rzecznik mowi mozna zwolnic pracownika ?

    Tak jak wcześniej pisałem, że mnie interesuje kwestia drożności
    autostrady dla służb, niezależnie od okoliczności i głupoty
    pracowników/kierowców. Tak jak widać nie jest rozwiązana.
    Co do zwolnienia pracownika - też pisałem, że jeżeli ma
    w zakresie obowiązków umożliwienie przejazdu karetce i tego
    nie zrobił, to już jest problem pracodawcy, a później
    być może sądu pracy.

  • 108. Data: 2012-06-06 20:14:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-06 17:17, J.F pisze:

    > Tak, bo to jest koniec odcinka platnego. Odcinka od Wroclawia :-)

    Na dzień dzisiejszy.

    (...)

    > Ale to jest logika stalinowska :-)

    Zdaje się, że wręcz przeciwnie. Jeżeli mnie pamięć nie myli,
    to w "logice stalinowskiej" było niedopuszczenie ujawniania
    tego, co dla władzy niewygodne.

  • 109. Data: 2012-06-06 21:14:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    > Są też systemy automatyczne, ale tych nie

    > Miała ale nie jest. Jakiej błyskotliwości wymaga naciśnięcie przycisku?
    > Czy jakby kierowca tej karetki jechał swoim prywatnym samochodem to też by
    > zatarasował przejazd na 3min bo nie umiałby otworzyć szlabanu???

    Dokładnie. Tyle mniej więcej trwa zaznajomienie się z systemem. Można
    oczywiście dowiedzieć się tego od kogoś. No ale ...

  • 110. Data: 2012-06-07 09:52:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 06 Jun 2012 20:14:18 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Na dzień dzisiejszy.

    I przez nastepne 10 lat.

    > (...)
    >
    > Zdaje się, że wręcz przeciwnie. Jeżeli mnie pamięć nie myli,
    > to w "logice stalinowskiej" było niedopuszczenie ujawniania
    > tego, co dla władzy niewygodne.

    I wlasnie do tego sie swietnie nadawala :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=xDREwFlgpKo

    P.S. swietna pariodia
    http://www.maxior.pl/film/28877/Stabilizacja_w_Polsc
    e_Parodia