-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Karetka na bramkach autostrady
Date: Tue, 05 Jun 2012 18:17:30 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 77
Message-ID: <jqlbeu$455$1@inews.gazeta.pl>
References: <1r6p8gpvmiaas$.z3nvxrvzraaq$.dlg@40tude.net>
<jqj3s2$i9r$1@mx1.internetia.pl>
<a...@4...net>
<jqj7tl$tes$1@mx1.internetia.pl>
<1eitsv68q9jra$.130b4x4dmwnde$.dlg@40tude.net>
<jqkag0$olb$1@inews.gazeta.pl> <1...@l...hihi>
<jqkp6s$33a$1@mx1.internetia.pl> <t5pk1rzdwfyz$.dlg@lort.hihi>
NNTP-Posting-Host: 213-238-67-226.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1338913054 4261 213.238.67.226 (5 Jun 2012 16:17:34 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Jun 2012 16:17:34 +0000 (UTC)
X-User: futrzak1966
In-Reply-To: <t5pk1rzdwfyz$.dlg@lort.hihi>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
Thunderbird/12.0.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453522
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-06-05 17:53, Lort pisze:
> Kto: Artur Maśląg Gdzie: pl.misc.samochody
> Kiedy: 5 czerwiec 2012, 13:04:45
>
>>>> No, nie zauważył dwóch karetek na sygnałach. Powinien dostać premię.
>>> Cóż, nawet jeżeli nie miał (o ile nie miał) wytłumaczonych procedur
>>> w rodzaju "dopóki nie dostaną magicznych otwieraczy do bramek to będą
>>> sobie otwierali guziczkami, ty ich tylko w razie czego wypuść", to i tak
>>> mógł śmiało założyć, że odnalezienie i naciśnięcie przycisku nie będzie
>>> przekraczało możliwości obsługi karetek.
>> Nie interesuje mnie co taki (szkolony/nieszkolony) pracownik mógł sobie
>> zakładać. Przejazd ma być drożny dla karetek (i innych służb)
>> i naprawdę średnio mnie interesuje jak to Operator rozwiąże.
>> Operator nie dopełnił swych obowiązków.
>
> Przypomnę co wyciąłeś:
> "Z jakichś przyczyn wykluczają ci się możliwości, że opóźnienia
> w tym przypadku winni są zarówno operatorzy bramek, jak i kierowca."
Nie mi się nie wykluczyło, a reszta jak wcześniej/wyżej. Stąd też
wprost się do tego nie odnosiłem.
> Taktownie nie nazwę wymagania, żeby taki (szkolony/nieszkolony)
> pracownik pobierający opłaty musiał opuszczać swoje stanowisko
> (powodując przy tym potencjalny korek na wyjeździe z autostrady),
> biegł przez kilka pasów tylko po to, żeby nacisnąć guzik, który
> jest w zasięgu ręki (szkolonego/nieszkolonego) kierowcy.
To znów Twój wymysł - pracownik ma zdalnie bramkę otworzyć, a nie
biec do wskazanej i nacisnąć przycisk za kierowcę. Zresztą nawet
jeśli to zdaje się ważniejsze jest puszczenie karetki niż ten
korek, który potencjalnie się zrobi jak na chwilę opuści
miejsce przy bramce zjazdowej. Taktownie nie nazwę sugestii, że
pracownik bramki nie otworzy karetce, bo się korek zrobi.
> Mówimy o tej konkretnej sytuacji, bo brak wdrożonych procedur
> również skomentowałem w tym wyciętym przez ciebie i wklejonym
> z powrotem zdaniu.
Kiepsko Ci w takim razie idzie komentowanie stawiania w takiej
sytuacji służb różnej maści, za to świetnie przerzucanie
odpowiedzialności na osoby tym doświadczone nie ze swojej winy.
>> Już pisałem - kierowca (ratownik) oceniał sytuację na miejscu.
>
> I wyszło mu, że najszybciej będzie poczekać kilka minut, a następnie
> wyłamać szlaban?
On to oceniał, on odpowiadał.
> Zamiast nacisnąć guzik? Bo czas przecież naglił, oj
> naglił.
A skąd Ty możesz o tym wiedzieć? Poniżej sam przyznajesz, że w sumie
opierasz się tylko na tym tym artykule.
> Znowu trzeba mi wkleić to, co wyciąłeś:
A wklejaj. To i tak nieistotne.
> Wiesz, dopuszczam możliwość, że wystąpiły jeszcze jakieś okoliczności,
> o których nie było mowy w tym wątku i sytuacja mogła wyglądać inaczej,
> ale dopóki ktoś ich nie wyjawi, to opierał się będę o to, co zostało
> napisane.
Jak na razie to się tylko skupiasz na obciążaniu odpowiedzialnością
kierowcy itd.
> A w takim przypadku czepianie się pracownika operatora jest
> eee... no dobra, miałem taktownie nie pisać, więc będę się tego trzymał.
A tak, relatywizm. Znaczy w jednym miejscu jak zły kierowca nie otwiera
bramki "bo gamoń" to źle, bo ranny czeka, ale jak pracownik operatora
nie otwiera bramki karetce bo się kolejka zrobi, to dobry pracownik
itd.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.06.12 19:12 Artur Maśląg
- 05.06.12 19:44 J.F.
- 05.06.12 19:49 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.12 19:55 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.12 20:07 Artur Maśląg
- 05.06.12 20:16 Artur Maśląg
- 05.06.12 20:19 J.F.
- 05.06.12 20:41 Artur Maśląg
- 05.06.12 21:10 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.12 21:15 Tomasz Pyra
- 05.06.12 21:16 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.12 21:18 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.12 21:37 Artur Maśląg
- 05.06.12 21:45 Artur Maśląg
- 05.06.12 21:47 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
Najnowsze wątki
- 2024-12-02 Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- 2024-12-02 Usiłowanie zabójstwa
- 2024-12-01 Rambo 2024. Co z radio-stopem
- 2024-12-01 Pijani kierowcy
- 2024-12-01 "Chciałem zamówić kurs tym"
- 2024-11-30 Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- 2024-11-30 Łódź => Technical Artist <=
- 2024-11-30 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-30 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-30 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-30 Zielona Góra => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-30 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-30 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-11-30 Warszawa => Fullstack Developer <=