-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Karetka na bramkach autostrady
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <1r6p8gpvmiaas$.z3nvxrvzraaq$.dlg@40tude.net>
<jqj3s2$i9r$1@mx1.internetia.pl>
<a...@4...net>
<jqj7tl$tes$1@mx1.internetia.pl>
Date: Mon, 4 Jun 2012 23:22:49 +0200
Message-ID: <1eitsv68q9jra$.130b4x4dmwnde$.dlg@40tude.net>
Lines: 56
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.156.238
X-Trace: 1338844970 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26685 83.25.156.238:33987
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453406
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 04 Jun 2012 23:02:23 +0200, Artur Maśląg wrote:
> W dniu 2012-06-04 22:51, Tomasz Pyra pisze:
>> On Mon, 04 Jun 2012 21:53:16 +0200, Artur Maśląg wrote:
>>
>>>> Kierowca karetki przez 3 minuty stał przed szlabanem wjazdowym na
>>>> autostradę, po czym wysiadł wyłamał szlaban i dopiero odjechał.
>>>> Tłumaczy że nie mial szkolenia obejmującego zachowanie w takiej sytuacji i
>>>> nie wiedział co robić.
>>>
>>> Pracownik nie otworzył bramki przed dwiema karetkami na sygnałach...
>>> Tylko nie pisz, że tego nie widział...
>>
>> Mylisz zapewne dawne bramki na A4 z pracownikami obsługującymi szlaban, z
>> nowym systemem gdzie na bramkach wjazdowych szlabany nie są obsługiwane
>> przez pracownika.
>
> Niczego nie mylę - jak najbardziej pracownik ma możliwość otwarcia
> takiej bramki ręcznie.
Mam wrażenie że jednak mylisz - pracownika nie ma przy żadnej bramce
wjazdowej.
Najbliższy człowiek siedzi kilka pasów dalej, odwrócony plecami i obsługuje
kasę dla kierunku zjazdowego.
Tego czy kasierzy kierunku zjazdowego mają możliwość otwierania bramek
wjazdowych to też bym nie był taki pewny.
>> Bo oczywiście że fajnie by było gdyby każde drzwi i każde bramy same się
>> otwierały przed nadjeżdżającą karetką, no ale niestety póki co niektóre
>> wymagają jakiejś interakcji.
>
> Gdybyś się tematem zainteresował, to byś wiedział, że ta "interakcja"
> miała być automatyczna.
Ależ oczywiście się z tym zgadzam. Im bardziej automatyczna tym lepiej.
Niemniej jak okazuje się że z jakiegokolwiek powodu "samo" się nie
otworzyło to:
a) stoisz i beczysz
b) otwierasz szlaban jak każdy inny - przyciskiem
Jak myślisz - czy dla pacjenta w karetce lepsza jest opcja A czy B ?
> Szkoda, że automatykę (nie rozwiązującą wielu
> kwestii) dostarczono (w jakieś tam części) po tym zdarzeniu, a nie
> przed włączeniem systemu.
Zapytam może tak - jak długo zajęło Ci otwarcie takiego szlabanu stojąc
przed nim? Zakładam że krócej niż 3 minuty.
I teraz pytanie - jak tego dokonałeś? Czy byłeś szkolony na tą okoliczność?
Czy kierowca karetki nie mógł zrobić tak samo zamiast czekać 3 minuty ma
pracownika?
Jak tego dokonują wszyscy inni kierowcy, którzy przejeżdżają jeden za
drugim przez te bramki i dlaczego kierowca karetki nie mógł zrobić tak
samo?
Następne wpisy z tego wątku
- 04.06.12 23:24 z
- 04.06.12 23:26 Tomasz Pyra
- 04.06.12 23:32 RoMan Mandziejewicz
- 04.06.12 23:57 Tomasz Pyra
- 05.06.12 01:12 to
- 05.06.12 01:19 J.F.
- 05.06.12 08:54 Artur Maśląg
- 05.06.12 09:21 Artur Maśląg
- 05.06.12 09:31 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.12 09:42 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.12 09:52 Artur Maśląg
- 05.06.12 10:29 LEPEK
- 05.06.12 10:45 Artur Maśląg
- 05.06.12 10:48 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.12 11:40 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=