eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKaretka na bramkach autostradyRe: Karetka na bramkach autostrady
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Karetka na bramkach autostrady
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <1r6p8gpvmiaas$.z3nvxrvzraaq$.dlg@40tude.net>
    <jqj3s2$i9r$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@4...net>
    <jqj7tl$tes$1@mx1.internetia.pl>
    Date: Mon, 4 Jun 2012 23:22:49 +0200
    Message-ID: <1eitsv68q9jra$.130b4x4dmwnde$.dlg@40tude.net>
    Lines: 56
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.156.238
    X-Trace: 1338844970 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26685 83.25.156.238:33987
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453406
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 04 Jun 2012 23:02:23 +0200, Artur Maśląg wrote:

    > W dniu 2012-06-04 22:51, Tomasz Pyra pisze:
    >> On Mon, 04 Jun 2012 21:53:16 +0200, Artur Maśląg wrote:
    >>
    >>>> Kierowca karetki przez 3 minuty stał przed szlabanem wjazdowym na
    >>>> autostradę, po czym wysiadł wyłamał szlaban i dopiero odjechał.
    >>>> Tłumaczy że nie mial szkolenia obejmującego zachowanie w takiej sytuacji i
    >>>> nie wiedział co robić.
    >>>
    >>> Pracownik nie otworzył bramki przed dwiema karetkami na sygnałach...
    >>> Tylko nie pisz, że tego nie widział...
    >>
    >> Mylisz zapewne dawne bramki na A4 z pracownikami obsługującymi szlaban, z
    >> nowym systemem gdzie na bramkach wjazdowych szlabany nie są obsługiwane
    >> przez pracownika.
    >
    > Niczego nie mylę - jak najbardziej pracownik ma możliwość otwarcia
    > takiej bramki ręcznie.

    Mam wrażenie że jednak mylisz - pracownika nie ma przy żadnej bramce
    wjazdowej.
    Najbliższy człowiek siedzi kilka pasów dalej, odwrócony plecami i obsługuje
    kasę dla kierunku zjazdowego.
    Tego czy kasierzy kierunku zjazdowego mają możliwość otwierania bramek
    wjazdowych to też bym nie był taki pewny.

    >> Bo oczywiście że fajnie by było gdyby każde drzwi i każde bramy same się
    >> otwierały przed nadjeżdżającą karetką, no ale niestety póki co niektóre
    >> wymagają jakiejś interakcji.
    >
    > Gdybyś się tematem zainteresował, to byś wiedział, że ta "interakcja"
    > miała być automatyczna.

    Ależ oczywiście się z tym zgadzam. Im bardziej automatyczna tym lepiej.
    Niemniej jak okazuje się że z jakiegokolwiek powodu "samo" się nie
    otworzyło to:
    a) stoisz i beczysz
    b) otwierasz szlaban jak każdy inny - przyciskiem

    Jak myślisz - czy dla pacjenta w karetce lepsza jest opcja A czy B ?


    > Szkoda, że automatykę (nie rozwiązującą wielu
    > kwestii) dostarczono (w jakieś tam części) po tym zdarzeniu, a nie
    > przed włączeniem systemu.

    Zapytam może tak - jak długo zajęło Ci otwarcie takiego szlabanu stojąc
    przed nim? Zakładam że krócej niż 3 minuty.
    I teraz pytanie - jak tego dokonałeś? Czy byłeś szkolony na tą okoliczność?
    Czy kierowca karetki nie mógł zrobić tak samo zamiast czekać 3 minuty ma
    pracownika?

    Jak tego dokonują wszyscy inni kierowcy, którzy przejeżdżają jeden za
    drugim przez te bramki i dlaczego kierowca karetki nie mógł zrobić tak
    samo?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: