  • 1. Data: 2011-10-28 22:22:31
    Temat: Karaluchy wylegly na ulice
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    ...Czyli Straz Miejska. Po kilkumiesiecznej przerwie wracaja ze swoimi
    fotoradarami. Dzieki temu w szalony wprost sposob podnosza
    bezpieczenstwo... budzetu.
    Dzis stali m.in. na Hynka zaraz za wiaduktem nad Zwirki&Wigury.
    Wspaniala sprawa - wyjezdzasz zza gorki i szybciutko zblizasz sie do
    swiatel stopu poprzednika, za chwile z piskiem opon zbliza sie jadacy z
    tylu. Jesli kiedys powstanie tam przedszkole, to juz teraz jest
    bezpieczniej.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2011-10-28 22:29:31
    Temat: Re: Karaluchy wylegly na ulice
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Oct 2011 22:22:31 +0200, "Pawel \"O'Pajak\""
    <o...@g...pl> wrote:

    >Dzis stali m.in. na Hynka zaraz za wiaduktem nad Zwirki&Wigury.

    Dziś? Oni tam stali w zeszły piątek, wczoraj wieczorem i dziś.
    Darmozjady.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2011-10-28 22:59:16
    Od: <f...@p...com>

    jerzu napisał(a):
    > Dziś? Oni tam stali w zeszły piątek, wczoraj wieczorem i dziś.

    ROTFL - może ja krótko żyję, ale w tym miejscu od zawsze istnieje
    punkt ograniczenia prędkości/punkt poboru opłat. Z 15 lat z całą
    pewnością, co do wcześniejszej historii to zwyczajnie nie pamiętam.

    > Darmozjady.

    Taaa, z całą pewnością. Wcześniej stała tam policja.

    Może się kierowcy w końcu nauczą, że się nie "zapierdala"?

    --
    Jutro to dziś tyle, że jutro...

  • 4. Data: 2011-10-28 23:27:48
    Od: to <t...@x...abc>

    begin futrzak

    > Może się kierowcy w końcu nauczą, że się nie "zapierdala"?

    Nie dociera do Ciebie, że "suszenie" w miejscach bezpiecznych ze zbyt
    restrykcyjnym ograniczeniem prędkości, zamiast w niebezpiecznych odnosi
    odwrotny skutek? Ludzie uczą się, żeby "nie zapierdalać" jak widać
    prostą, bezpieczną drogę, bo tam najczęściej czają się miśki. W
    niebezpiecznych praktycznie ich nie widać, bo tam większość i tak
    przestrzega przepisów, a komu by się chciało stać cały dzień żeby złapać
    pięciu zapierdalaczy-debili?

    PS. http://u.42.pl/2H5D_kebab_stygnie

  • 5. Data: 2011-10-28 23:36:08
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Oct 2011 22:59:16 +0200, <f...@p...com> wrote:

    >ROTFL - może ja krótko żyję, ale w tym miejscu od zawsze istnieje
    >punkt ograniczenia prędkości/punkt poboru opłat. Z 15 lat z całą
    >pewnością, co do wcześniejszej historii to zwyczajnie nie pamiętam.

    Nieprawda. Wcześniej był to parking za Orlenem (wcześniej PP, jakbyś
    się czepiał), lub okolice ulicy, nomen omen, Radarowej. A nie trawnik
    za wjazdem do jednostki wojskowej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2011-10-28 23:45:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-28 23:36, jerzu pisze:

    > Nieprawda.

    Co nieprawda?

    > Wcześniej był to parking za Orlenem (wcześniej PP, jakbyś
    > się czepiał), lub okolice ulicy, nomen omen, Radarowej. A nie trawnik
    > za wjazdem do jednostki wojskowej.

    A co za różnica?

  • 7. Data: 2011-10-28 23:46:45
    Od: to <t...@x...abc>

    begin jerzu

    > Nieprawda. Wcześniej był to parking za Orlenem (wcześniej PP, jakbyś się
    > czepiał), lub okolice ulicy, nomen omen, Radarowej. A nie trawnik za
    > wjazdem do jednostki wojskowej.

    Zaraz za wiaduktem też bardzo często stali.

  • 8. Data: 2011-10-28 23:55:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-28 23:46, to pisze:
    > begin jerzu

    > Zaraz za wiaduktem też bardzo często stali.

    Serio? Przecież "jerzu" jest kierowcą zawodowym, a ja tylko wyjeżdżam
    z garażu raz na rok do teściów na święta i to nie dalej niż 200 metrów
    od domu ...

  • 9. Data: 2011-10-29 00:04:17
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 28 Oct 2011 21:46:45 GMT, to <t...@x...abc> wrote:

    >Zaraz za wiaduktem też bardzo często stali.

    Może, ja ich (SM na zmianę z policją) tam widuje częsciej od 3-4 lat.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2011-10-29 00:04:47
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Oct 2011 23:55:35 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Przecież "jerzu" jest kierowcą zawodowym

    Przeceniasz mnie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280