  • 1. Data: 2012-09-26 19:19:53
    Temat: Karaj dobrobytu.
    Od: Slon <z...@g...com>

    Wymarzony, wychwalany, kraj jankow muzykantow.
    Dlatego szuka sie ciagle sprzetu najtanszego,
    obiektywow zastepczych, adapterkow, itp.
    http://www.wykop.pl/ramka/1270621/polskabieda-com-cz
    yli-cala-prawda-o-polskich-podatkach/

    Slon

  • 2. Data: 2012-09-28 09:00:31
    Temat: Re: Karaj dobrobytu.
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Slon <z...@g...com> napisał(a):

    >Wymarzony, wychwalany, kraj jankow muzykantow.
    >Dlatego szuka sie ciagle sprzetu najtanszego,
    >obiektywow zastepczych, adapterkow, itp.

    Akurat jesli o mnie chodzi nie mam problemu z kasa, ale w przeciwienstwie
    do ciebie mam do niej dystans i nie oceniam ludzi pod katem zamoznosci lub nie.
    Jak widze jednak tobie ta wartosc jest najwazniejsza a inne nieznane.

  • 3. Data: 2012-09-28 10:01:02
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 28 Wrz, 09:00, I.Tichy <i...@...tichy.pl> wrote:

> [...]
    > Jak widze jednak tobie ta wartosc jest najwazniejsza a inne nieznane.

    Uwazaj Tichy, by Ci tej kasy nie zabraklo, bo wtedy moze zaczniesz ja
    cenic.
    Ja dostaje z tak zwanej Polski po pietnastu latach tam przepracowanych
    80,00 Euro
    (slownie osiemdziesiat) po odtraceniu wszystkich podatkow.
    Niech tych wszystkich decydentow, w tej Polsce szalag trafi.
    Gdyby nie amerykanska renta, to bym z glodu zdychal...a wlasciwie
    zdechl,
    bo jest bardzo watpliwe czy by mi polska kasa chorych pokryla lek
    wartosci 6.000,00 Euro
    ( miesieczna dawka 60szt. JAKAVI 20mg)
    W Niemczech pokrywa mi to AOK versicherung. O terminach wizyt ja
    decyduje, a nie lekarz,
    lub jakas Pania za kartoteka, oczywiscie po konsultacji z lekarzami.
    Pozdrawiam i zycze zdrowia.
    Ide robic zdjecia moim NEX'em z ktorego jestem bardzo
    zadowolony;-)
    StaM

  • 4. Data: 2012-09-28 10:12:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.09.2012 19:19, Slon pisze:
    > Wymarzony, wychwalany, kraj jankow muzykantow.
    > Dlatego szuka sie ciagle sprzetu najtanszego,
    > obiektywow zastepczych, adapterkow, itp.
> [...]

    NTG

    Paszoł won!

  • 5. Data: 2012-09-28 13:05:41
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, September 28, 2012 4:13:07 AM UTC-4, Andrzej Lawa wrote:
> [...]
    muzykantow. > Dlatego szuka sie ciagle sprzetu najtanszego, > obiektywow zastepczych,
    yli-cala-prawda-o-polskich-podatkach/ NTG Paszoł won!

    --------------
    Jedyne co w tym kraju dobrobytu jest dobre, to sady, ktore wydaja wyroki na takich
    jak ty kryminalistow. Specjalnie dla ciebie kryminalisto pisze w nie zawijanych
    liniach, zebys mogl sie dowartosciowac chociaz tym jednym. Przypominam ci tez
    kryminalisto, ze ponoc masz mnie w kf. Czy ty jestes az tak nieudolny, ze nie
    potrafisz skonfigurowac sobie solidnego kf?

    Slon

  • 6. Data: 2012-09-28 13:28:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-09-28 10:01, StaM pisze:
> [...]
    > (slownie osiemdziesiat) po odtraceniu wszystkich podatkow.
    > Niech tych wszystkich decydentow, w tej Polsce szalag trafi.

    A co, mają Ci dodrukować jeszcze 920? :)
    Może jednak zastanów się trochę, kogo ma ten szlag trafić? Bo ja myślę,
    żeby w pierwszej kolejności cwaniaków - pseudorencistów, rolników od
    ugorów, górników, co nigdy windą nie jechali, urzędowe pierdoły o
    wydajności 5% normalnego pracownika, kombinatorów różnej maści
    wynoszącym z pracy wszystko, łącznie z podatkami, a przede wszystkim
    obiboków, pseudofachowców, ojców ''bardzo dużych rodzin'', pijaczyn i...
    i za chwilę sobie uświadomimy, że nikt nie został.
    Jaki naród, takie finanse. Niestety, nie można tym razem zwalić winy na
    dyktatora, wojnę albo zmowę sąsiadów.

    --
    pozdrawia Adam
    /wymyśliłem znak narzekania, narzekacz ''oj''/

  • 7. Data: 2012-09-28 13:40:10
    Od: Slon <z...@g...com>

    "I.Tichy" <i...@...tichy.pl> wrote in message

    > Akurat jesli o mnie chodzi nie mam problemu z kasa, ale w przeciwienstwie
    > do ciebie mam do niej dystans i nie oceniam ludzi pod katem zamoznosci lub nie.

    Akurat wiem, ze sa tacy jak ty, ktorzy mogli zalapac sie na posady dzieki roznym
    ukladom.
    Rodziny esbekow i ich pociotki, tez raczej nie maja powodu do narzekania w tym kraju
    dobrobytu.

    > Jak widze jednak tobie ta wartosc jest najwazniejsza a inne nieznane.

    Jak widze, w tym kraju dobrobytu, wystarczy nie miec problemu z kasa,
    zeby nie dostrzegac powszechnej panujacej tam biedy
    i nedznego zywota wszystkich, ktorych problem braku kasy dotyczy.

    Poczytaj sobie:
    pierdolony kraj
    https://encrypted.google.com/#hl=en&sclient=psy-ab&q
    =pierdolony+kraj&oq=pierdolony+kraj&gs_l=hp.1.0.0i30
    l2.3141.10219.0.20969.15.14.0.1.1.0.140.1419.9j5.14.
    0.les%3B..0.0...1c.1.yr_FCpsx9s0&pbx=1&bav=on.2,or.r
    _gc.r_pw.r_qf.&fp=5e84ca662feab5b3&biw=1263&bih=561

    Chory kraj
    https://encrypted.google.com/#hl=en&sugexp=les%3B&gs
    _nf=1&gs_mss=chory%20k&tok=-qQABBlX1x1kV0t9ttqGUA&pq
    =pierdolony%20kraj&cp=10&gs_id=41&xhr=t&q=chory+kraj
    &pf=p&sclient=psy-ab&oq=chory+kraj&gs_l=&pbx=1&bav=o
    n.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=5e84ca662feab5b3&biw=1263&
    bih=561

    Zlodziejski kraj
    https://encrypted.google.com/#hl=en&sclient=psy-ab&q
    =zlodziejski+kraj+&oq=zlodziejski+kraj+&gs_l=hp.12..
    0i30.76422.96704.4.100063.19.14.0.2.2.0.1703.3688.3j
    8j5-1j8-1.13.0.les%3B..0.0...1c.1.Ys1NSwc0z00&pbx=1&
    bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=5e84ca662feab5b3&biw=
    1263&bih=561

    Jak bedzie malo, to moge podac wiecej.

    Slon

  • 8. Data: 2012-09-28 13:47:32
    Od: Slon <z...@g...com>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > i za chwilę sobie uświadomimy, że nikt nie został.
    > Jaki naród, takie finanse. Niestety, nie można tym razem zwalić winy na

    Dokladnie.
    Juz Pilsudski mowil, ze "Narod wspanialy, tylko ludzie kurwy".
    W dzisiejszych czasach lepiej powiedziec, ze narod wspanialy, tylko ludzie to janki
    muzykanty.

    Slon

  • 9. Data: 2012-09-28 13:52:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    StaM wrote:

    > Uwazaj Tichy, by Ci tej kasy nie zabraklo, bo wtedy moze zaczniesz ja
    > cenic.
    > Ja dostaje z tak zwanej Polski po pietnastu latach tam przepracowanych
    > 80,00 Euro

    trzeba bylo wiecej zarabiac drogi kolego...

> [...]
    > Niech tych wszystkich decydentow, w tej Polsce szalag trafi.
    > Gdyby nie amerykanska renta, to bym z glodu zdychal...a wlasciwie

    no super jakbys sobie nie placi to bys tez tej renty nie mial...

    moze sprawdz ilu amerykanów nie ma ani renty ani ubezpieczenia medycznego i
    jak zachoruja to bedzie z nimi ciezko.

> [...]
    > decyduje, a nie lekarz,
    > lub jakas Pania za kartoteka, oczywiscie po konsultacji z lekarzami.

    do czasu drogi kolego do czasu...

    juz sa zapowiedzi ze emeryci niemieccy nie beda juz zwiedziac swiata a i
    pewnikiem tanie leczenie sie szybko skonczy.

  • 10. Data: 2012-09-28 13:54:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Slon wrote:
    > Jak widze, w tym kraju dobrobytu, wystarczy nie miec problemu z kasa,
    > zeby nie dostrzegac powszechnej panujacej tam biedy
    > i nedznego zywota wszystkich, ktorych problem braku kasy dotyczy.

    ty sie zajmij lepiej swoim nowym krajem, za chwile wybierzecie sobie na
    prezydenta psychopatę co psa woził w klatce na dachu samochodu, a mniej
    zarabiajacyh obywateli ma za mierzwę.