  • 1. Data: 2011-10-29 10:16:55
    Temat: Kangur 1.4 - hamulce
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Mam Kangura 1.4 i mam problem z hamulcami z tylu (bebny). Otoz hamulce tylne
    strasznie tra (jakby metal o metal), ale tylko przez chwile. Po kilku
    uzyciach wszystko wraca do normy i hamuja juz bez sluszalnego tarcia. Bebny
    rozbierane byly dwa razy - okladziny i reszta "systemu" jest OK. O co
    chodzi? Co moze byc przyczyna tego tarcia?

    Dysiek

  • 2. Data: 2011-10-29 10:38:10
    Temat: Re: Kangur 1.4 - hamulce
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tarcia. Bebny rozbierane byly dwa razy - okladziny i reszta "systemu" jest
    > OK. O co chodzi? Co moze byc przyczyna tego tarcia?

    "Wilgoć". Jeżeli po chwili objaw ustępuje a wynik hamulców na rolkach jest
    ok to olej to.

    --
    pozdrawiam
    kml