  • Data: 2015-11-11 22:23:55
    Temat: Re: Kampania zapnij pasy
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-11-11 20:14, re wrote:
    > W oby dwu wypadkach zagrażasz wylacznie sobie.
    > ---
    > Nonsens. W jednym przypadku zagrażam sobie a w drugim ktoś mi a ja tylko
    > (co najwyżej!!!) ograniczam skutki tego.

    Oba przypadki róznia sie tylko prawdopodobieństwem, ale oba podnoszą
    ryzyko. Jeden jest oczywisty nawet dla kibola drugie nie bo wymaga
    myślenia i wyobraźni. I całe szczęście bo pozwala to wkroczyć ewolucji.

    > Wiekszośc niezapinaczy pasów to kierownicy beemek, audi i pasków i
    > żuków.
    > A czym jeżdżą kobiety w ciąży ?

    Prawo pozwala im nie zapinać pasów nawet w 126p.

    > Taka luźna, subiektywna obserwacja, możesz ją zignorować. ...
    > Ostatnio wymusiły mi pierwszeństwo ze dwa samochody w mieście. Żaden z
    > nich nie był BMW ani jak wyżej podałeś :-)

    Mnie zaś ostatnio koleś przechodzac na druga strone ulicy zlustrował
    wzrokiem. Nie był kangurem ani też nie miał stokrotki. Myslę że to ma
    tyle samo do rzeczy.

    > Nie jest jeśli powoduje to obciązenie reszty społeczeństwa. To nie jest
    > sprawa prywatna że ktos pobrał z kasy państwa 1mln złotych na leczenie
    > tylko dlatego ze jest debilem i nie zapina pasów bo nie. Ja od jutra
    > zamierzam wpierniczać 4 serniki dziennie i PŁAĆ ZA LECZENIE MOJEJ
    > NADWAGI BO TAK!
    > ---
    > Jakbym miał być rozliczany z jedzenia to na pewno bym się z tego wypisał.

    Przeciez opieka zdrowotna jest obowiązkowa. Przypomnę że nadmierne
    żarcie to jest problem w skali całego społeczeństwa, zerknij na usa. Tam
    ludzie *płacą* za głupotę grubasów. Myślisz że mają na to ochotę? Ja nie
    chce płacić za czyjąś glupotę. Z chęcią płacę za czyjś nieszczęśliwy
    wypadek. Ale nie za głupotę. Całe szczęście niezapinanie pasow jest
    domeną głównie idiotów dzięki czemu każdy z nich przyczynia się do
    podnoszenia IQ społeczeństwa.

    > Nie znam żadnej nie zapinającej pasów. Może cycki się gniotą, nie wiem.
    > ---
    > Rozumiem, że kierowników przepytałeś i zeznali, że kutas a nie tylko że
    > tak sobie wymyśliłeś.

    Czy ja wiem, z moich obserwacji ludzi wynika że jazda bez pasów,
    ruszanie z piskiem z pod spożywczaka, wpierdalanie się wszedzie,
    patologiczna meta, rzucanie kurwami przez CB, szczanie pod murem, marsze
    patriotyczne itd to sposoby na leczenie kompleksów. Różnych. Kutas to
    tylko jeden z nich.

    > Przecież nikt nie odbiera prawa do *ochorny* zdrowia. Jesli jednak nie
    > masz ubezpieczenia prywatnie to lądujesz w kolejce do rehabilitacji. A
    > nie masz bo kosztowalo by majatek bo nie zapinasz pasów. Warto? Może dla
    > niektórych warto że +10 do długości kutasa, choć w gipsie i na wózku.
    > ---
    > Nie lądujemy bo jazda jest generalnie bezpieczna a nie dlatego, że
    > zapinamy pasy, mamy normalnego kutasa i inny samochód niż beemka.

    Jazda bez pasow jest dokładnie tak bezpieczna jak bezpiecznie jedzie
    ktoś z przeciwnego pasa. Ba, możesz stać w miejscu na parkingu i bez
    pasów połamiesz kręgosłup z powodu innego kierownika. Gdybys to ryzyko
    podejmował w izolowanym środowisku to twoja sprawa. Niestety drogi sa
    pełne morderców, pijaków, przygłupów i prawników. Ryzyko jest juz od
    Ciebie zależne tylko w jakims procencie.

    > Co ciekawe w tej dyskusji nie padają argumenty dlaczego *lepiej* jechac
    > bez pasów.
    > ---
    > Znaczy nie dotarł do Ciebie argument o podświadomym podejmowaniu
    > większego ryzyka w związku z zapiętymi pasami.

    Bo go nie podejmuje a jeżdzę w pasach i w h.. poduszek. Prawdopodobnie
    to świadome ryzyko podejmują te same ćwoki od rzucania kurwami przez CB.
    Nie bardzo rozumiem dlaczego argument za patologicznym zachowaniem
    miałby być argumentem przeciw normalnemu używaniu.

    > Tym bardziej mam wrażenie że mamy do czynienia z problemem
    > nadętego debilizmem ego.
    > ---
    > Nie chcesz wiedzieć co ja o tym sądzę.

    Zmartwię cie, NIKT nie chce wiedzieć co sadzisz o czymkolwiek, jesteś
    podobnie jak ja jeszcze jednym żalosnym internetowym trollem w dodatku z
    upośledzonym cytowaniem. Naprawdę nikt nie chce wiedzieć.