  • Data: 2015-11-12 21:31:36
    Temat: Re: Kampania schowaj mu kluczyki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup
    >A ja czytam: "Rośnie odsetek gospodarstw domowych, które przyznają,
    >że mają problemy finansowe, takich jak zadłużenie i brak płynności
    >finansowej /czytaj: nie starcza do pierwszego i brakuje pieniedzy na
    >spłatę rat czy opłacenie rozmaitych, comiesięcznych rachunków (z 44%
    >w 2008, 47% w 2010, 51% w 2013, aż do 77% w 2014 roku)"
    >Slowo klucz: "Brak plynnosci finansowej"

    Ale na paliwo jest, bo stacje na zeszyt nie daja :-)

    Rosna oszczednosci
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rosna-oszczednosci-P
    olakow-Ale-do-Europy-wciaz-daleko-3435226.html

    i ponoc polowa rodakow je ma
    http://biznes.pl/magazyny/finanse/co-drugi-polak-ma-
    oszczednosci-spada-chec-zwiekszania-zadluzenia/v2m75

    >Uwazaj bo jeszcze moga przyjsc takie czasy, że nie bedziesz mial co
    >do gara wlozyc i bedziesz odszczekiwal te swoje madrosci:)

    To oczywiscie zawsze zdarzyc sie moze ...

    >Wtedy bedziesz sie zastanawial co bedzie tansze PKS 1/h czy auto za
    >2tys zł:)

    PKS zdaje sie coraz mniej, i wiele osob na prowincji kupuje auto aby
    dojechac do pracy ..

    >Wiekszosc tych stacji gdyby nie sklepy 24h i umowy z firmami na
    >tankowanie to skonczylyby jak Neste,

    ale stacje po Neste stoja dalej (we Wroclawiu z jednym wyjatkiem).
    I nadal maja tanie paliwo (z drugim wyjatkiem).

    >chyba ze cena paliwa bedzie o klikadziesiat groszy nizsza od
    >konkurencji jak w Auchan co jak widac po kolejkach ma jednak
    >kolosalne znaczenie nawet w stolicy.

    Skoro nie widac roznicy, to po co przeplacac ? :-)

    J.