  • Data: 2012-08-09 17:26:49
    Temat: Re: Kamóra a SiBI
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-09 15:41, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2012-08-08 23:59, *anacron* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Coś w tym stylu?:
    > http://www.psych.utah.edu/AppliedCognitionLab/JEP_A_
    2008.pdf
    > http://www.newscientist.com/blog/shortsharpscience/2
    007/05/passengers-drive-you-to-distraction.html

    > Wszystkie badania o jakich wiem dowodzą, że rozmowa przez telefon jest o
    > wiele bardziej niebezpieczna niż rozmowa z pasażerami.

    To zbytnie uogólnienie - owszem, badania mówią że jest
    niebezpieczniejsza, ale jest wiele czynników które decydują o tym, czy
    trochę czy też wiele.

    > Moja firma na podstawie różnych badań i analizy wypadków pracowników
    > wprowadziła całkowity zakaz korzystania z telefonu podczas jazdy, nie
    > instalujemy zestawów, a telefon w samochodzie ma być wyłączony pod
    > groźbą kar dyscyplinarnych.

    To mnie akurat nie dziwi, ponieważ ludzie nawet mając zestawy często
    z nich nie korzystają, potrafią pisać sms-y, maile, przeglądać pocztę,
    kontakty, zlecenia itd.

    > Rozmawiać z pasażerami możemy :)

    Ciekawe jak długo - a zmęczonym wolno być? ;)